رئیس بنیاد مسکن لامرد خبر داد:هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی آسفالت روستایی در سال ۱۴۰۱ در لامرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لامرد گفت: به همت دولت آیت الله رئیسی، آسفالت روستایی در سال گذشته به مبلغ ۴۰۰میلیارد ریال در شهرستان لامرد انجام شده است

به گزارش ایران ریپورتس، مهندس شهریار زارعی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لامرد در جمع خبرنگاران به گوشه ای از خدمات یکساله این نهاد انقلابی اشاره کرد و اظهار داشت: از همراهی و همکاری صمیمانه دکتر موسوی نماینده محترم مردم شهرستان های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی بابت تامین اعتبارات و همراهی و همکاری در به ثمر نشستن پروژه ها در این شهرستان قدردانی میکنیم.

وی، به نهضت آسفالت در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: به همت دولت مردمی آیت الله رئیسی آسفالت معابر روستایی‌ به متراژ ۱۸۳۰۰۰متر مربع و با اعتباری افزون بر ۴۰۰میلیارد ریال انجام شده است.

او گفت: بازسازی منازل آسیب دیده از سیل ۱۴۰۰ با هزینه ای بالغ بر ۱۰۱۰میلیارد ریال می باشد که در قالب ۴۱۸ واحد در این شهرستان انجام شده است.

مهندس زارعی به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به تعداد حدود ۴۲۰ فقره اشاره کرد و افزود: بازسازی منازل آسیب دیده در سیل ۱۴۰۱ که در دست اقدام است ۲۱۶ واحد و با اعتباری بالغ بر ۶۵۰میلیارد ریال می باشد.

او در ادامه افزود: سند ثبتی شهری و روستایی به تعداد۴۴۷برگ و واگذاری زمین روستایی به جوانان به تعداد۱۳۴قطعه در سال گذشته با همکاری همکاران بنده در این نهاد خدمات رسان انجام شده است.

این مقام مسول گفت: در یکسال گذشته ۱۸ روستا در بازنگری طرح هادی روستایی مشارکت داشته اند که در چندسال گذشته بی سابقه بوده است.

وی در پایان از تمامی اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: امید است از این به بعد با رسانه ها تعامل خوبی داشته باشیم.
💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.