دستگيري اعضاي باند 33 ميلياردي جعل اسناد و فرار مالياتي در “سروستان”

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: ماموران انتظامي سروستان موفق شدند با دستگيري 5 نفر، 33 ميليارد ريال فاكتورسازي، جعل اسناد و فرار مالياتي را كشف كنند.

به گزارش ایران ریپورتس، سردار “يوسف ملك‌زاده” بيان كرد: در پی اعلام امت حزب‌الله مبني بر وقوع یک سری جرائم و تخلفات سازمان یافته و سیستماتیک از جمله سند سازی، فرار مالیاتی، جعل فاکتور و سوء استفاده از موقعیت شغلی در 2 اداره دولتی در شهرستان سروستان، بلافاصله ماموران انتظامي تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند.

وي افزود: مأموران دريافتند كه مسئول امور مالي و حسابداري يكي از ادارات با همكاري يك پيمانكار و 3 نفر ديگر (شاغل در يكي ديگر از ادارات دولتي) اقدام به سند سازی، فرار مالیاتی، جعل فاکتور و سوء استفاده از موقعیت شغلی خود كرده‌اند.

جانشين فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: مأموران انتظامي موفق شدند با اقدامات فني و تخصصي هر 5 نفر را دستگير كنند.

سردار “ملك‌زاده” با بيان اينكه هر 5 نفر براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، گفت: در بازرسي از منزل متهم اصلي پرونده كه مسئول امور مالي و حسابداري مي‌باشد 33 ميليارد ريال فاكتور و اسناد جعلي، فرار مالياتي و 39 عدد مهر جعلی كشف شده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه پليس با هرگونه اخلال در نظم اقتصادي با جديت برخورد خواهد كرد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعاليت اين گونه افراد مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.