بهره برداری از ۶۱ طرح صنعتی فارس در هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره برداری از ۶۱ طرح تولیدی و زیرساختی با اعتبار ۸۱۰۰میلیارد ریال  در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت امسال خبر داد.

سید مصطفی هاشمی چهارشنبه دوم شهریور در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد ۴۱ طرح در بخش توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرکپهای صنعتی  و ۲۰ طرح نیز واحد تولیدی و صنعتی است که با بهره برداری از آنها برای  بیش از ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

او افزود: این طرح‌ها در راستای ارتقای وضعیت زیرساختی شهرک‌های صنعتی و تکمیل امکانات برای بهره برداری صنعتگران اجرا و آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه طرح‌های زیرساختی که در این ایام به بهره برداری می‌رسند در بخش‌های آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری خیابانها و معابر، اجرای طرح‌های روشنایی، شبکه‌های فاضلاب،شبکه گاز  و شبکه برق هستند، گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۶۱۰میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است.

هاشمی در ادامه از آماده بهره برداری بودن ۲۰طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری افزون بر ۷۵۰۰میلیارد ریال خبرداد و گفت: این طرح‌ها شامل مجموعه تولید بازسازی و نوسازی توربین و خدمات ماشین کاری فلزات، مجموعه تولید پودر میکرونیزه و دانه بندی مصالح ساختمانی، واحد تولید قطعات فولادی سقف کاذب و پانل گچی، واحد تولیدی نئوپان با روکش ملامینه، واحد تولیدی مواد شیمیایی ضد خوردگی در صنعت حفاری نفت گاز و پتروشیمی، واحد تولید آجر نسوز،واحد تولید اسکلت فلزی و تجهیزات نفت و گاز ،واحد درودگری و صنایع چوب، واحد تولید ظروف یکبار مصرف، مجموعه  تولید گرانول پلیمری، واحد  محصولات بتنی غیر مسلح، واحد تولید ورق پلی استایرن، واحد تولید ساندویچ پنل و سردخانه دو مداره، واحد بسته بندی خشکبار،واحد  تولید انواع سس و دو واحد سردخانه دومداره است که جمعا با سرمایه گذاری افزون بر ۷۵۰۰میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: برخی از واحدهایی که آماده بهره برداری است جزء واحدهای صنعتی شاخص استان و کشور محسوب می‌شوند.

او عنوان کرد: همزمان با هفته دولت تعدادی طرح های صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.