۲چاه آب مجددا وارد مدار شد؛ ۲چاه آب شرب وارد مدار آبرسانی شهرستان لامرد شد

ظرف چهار روز گذشته تا کنون با هزینه ای افزون بر ۴۱۰میلیون تومان دو چاه آب شرب در شهرستان لامرد (دهشیخ و علامرودشت) وارد مدار آبرسانی شد.

یکی ا‌ز چاه های آبرسانی علامرودشت راه اندازی و به مدار بهره برداری رسید؛
به گزارش ایران ریپورتس، آرش عسکری مدیریت آبفای شهری شهرستان لامرد در گفت وگو با ایران ریپورتس اظهار کرد: به دلیل سوختن پمپ چاه در عمق ۲۲۵ متری در یکی از چاه های شهر علامرودشت با طراحی و مهندسی مجدد چاه با هزینه ای بالغ بر ۱۹۵ میلیون تومان با تلاش بی وقفه پرسنل فنی و تاسیسات آبفا لامرد و علامرودشت و با امکانات موجود نسبت به راه اندازی پمپ و چاه اقدام و در مدار بهره برداری مجدد قرار گرفت.

چاه آب دهشیخ و کره موچی مجددا وارد مدار آبرسانی شد؛

عسکری ادامه داد: به دلیل خوردگی لوله های چاه آب روستای دهشیخ و کره موچی از توابع بخش مرکزی لامرد و همچنین سوختن و از کار افتادن الکتروپمپ این چاه، اکیپ فنی و تاسیسات آبفا لامرد ضمن خریداری و تعویض الکتروپمپ لوله های آبدهی چاه را تعویض کردند.

وی گفت: راه اندازی مجدد این چاه با هزینه ای بالغ بر ۱۵۵ میلیون تومان شده که چاه مذکور مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت و هزینه های چرثقیل و… نیز قریب به ۵۰ میلیون تومان برآورد شده که هزینه براورد شده نهایی راه اندازی این دو چاه جمعا ۴۱۰میلیون تومان می باشد.

عسکری در پایان؛ از کلیه پرسنل تلاشگر بهره برداری، مدیریت بهره برداری و مالی پشتیبانی قدردانی کرد وگفت: تمام تلاش خود را در راستای به حداقل رساندن مشکلات ناشی از کم آبی انجام می‌دهیم ولی این امر بدون همیاری شهروندان امکان پذیر نیست. خبرنگار/محمودصابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.