کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در دام پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: مردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از طریق رمالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گفته او، شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال داده‌اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آن‌ها نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کارشناسان با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم در “البرز” است و ماموران با اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام و با همکاری پلیس آن استان موفق شدند وی را در یکی از محله‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در بازرسی از منزل این فرد ۹۷ هزار دلار، ۴۰ سکه و مقدار زیادی طلا و جواهرات که متهم از طریق کلاهبرداری بدست آورده بود کشف شد و بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.