پیش بینی رای 30 میلونی برای رئیسی

حجت الاسلام و المسلمین عباس فرازی نیا معاون و مشاور تولیت آستان قدس رضوی روز شنبه ، در نشست خبری با خبرنگاران، هدف خود از سفر به شیراز را دعوت مردم برای حضور در انتخابات و افتتاح ستادهای مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در استان فارس برشمرد.

به گزارش ایران ریپورتس، او اظهار داشت : دو گروه در سال اخیر به محضر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی مراجعه کردند. یک گروه بادلایل سیاسی، انقلابی و اقتصادی که دلسوز مردم و محرومین بودند و خواستار حضور ایشان در سنگر انتخابات شدند چراکه در کمتر از سه ساله گذشته و در مدت حضور ایشان در قوه قضاییه، با سفر به ۲۸ استان، حدود ۲۰۰ کارخانه تعطیل یا نیمه تعطیل، با دستور قضایی به چرخه تولید بازگشت و افراد بسیاری از بیکاری نجات یافتند.

حجت الاسلام فرازی نیا افزود: حرف گروه نخست این بود که شما بیایید و در سرچشمه کار قراربگیرید تا مشکلات کشور از همان ابتدا برطرف شود اما گروه دوم اعتقاد داشتند که ایشان در قوه قضاییه بمانند تا مفسدان و گردن کشان اقتصادی را سرجای خودشان بنشانند و به حساب آنها رسیدگی شود که همین مسئله ایشان را برسر دوراهی قرار داد اما چون حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی سرباز ولایت و امین خدمت به مردم بودند و به مردم سالاری دینی اعتقاد داشتند، برخلاف میل باطنی و پس از شب‌های قدر به این نتیجه رسیدند تا در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی در ادامه بیان داشت : حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با کمک یارانی که دلسوز امت حزب الله و مردم هستند ، برنامه ریختند تا در دولت کار و کرامت و دولت خدمت، همچون قوه قضائیه بت شکنی کنند و به دنبال تحقق شعار “ما می توانیم” امام خمینی (ره) هستند که برای رسیدن به این هدف، نیازمند یک اراده و همت دسته جمعی هستیم.

مشاور تولیت آستان قدس رضوی همچنین نگاه حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی برای تحقق شعار ما می توانیم را نگاه به درون دانست و افزود : نگاه ایشان استفاده از مدیران جوان دهه هفتادی انقلاب اسلامی اعم از دختران و پسران و استفاده از ظرفیت بالای جوانان و زنان و مردان این کشور است.

فعال سیاسی حامی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در استان فارس در خصوص تعداد فراوان ستادهای انتخاباتی ایشان اظهار داشت : ستادهای انتخاباتی رئیسی به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول، ستاد مرکزی مردمی یا تشکیلاتی که در تهران مستقر است و مسئولیت آن برعهده سردارافشار می باشد که با مجوز استانداری ها و فرمانداری ها دارای نمایندگانی در استان ها و شهرستانها هستند.

 به گفته وی، دسته دوم شامل تشکل های سیاسی از کاندیداهای احرازصلاحیت نشده یا انصراف داده مانند سردار سعید محمد و یا جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و یا جبهه پایداری هستند که ستادهای ائتلاف یا وحدت را در سراسر کشور راه اندازی کرده اند. 

وی اظهارداشت: دسته سوم، شخصیت های حقیقی کشوری هستند که دارای نیرو و امکاناتی می باشند با علاقمندی به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی وارد عرصه شدند، امیدواریم در دولت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در کنار مدیران باتجربه و دلسوز از قشر بانوان و جوانان باانگیزه نیز استفاده شود.

حجت الاسلام عباس فرازی نیا با بیان اینکه در نظر سنجی صداوسیما حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی پیشتاز می باشد و پیش بینی می شود همانگونه که حضرت آقا فرمودند، حضور مردم در انتخابات حداکثری خواهد بود و انتظار ما این است که حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی حدود ۳۰ میلیون رای را در انتخابات کسب کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرازی نیا در خصوص وعده های انتخاباتی آیت الله رییسی بیان داشت : بنده قول شرف می دهم که ایشان و افرادی که در دولت آینده ایشان پابه رکاب هستند، به تمامی وعده های خود عمل خواهند کرد و آیت الله رییسی هیچ گونه وعده دهان پر کن و بی پایه و اساسی نمی دهند زیرا سرباز ولایت هستند و مطیع امر رهبری. ایشان یا وعده نمی دهد یا اگر وعده داد با تمام توان به آن عمل خواهند کرد زیرا معتقد است پیش از پاسخگوی به مردم باید به خدا پاسخگو باشد. 

نماینده ویژه آیت الله رییسی در استان فارس در خصوص افرادی که باتشکیل ستادهای متفرقه بدنبال رسیدن به مقاصد مادی خود هستند اظهار داشت : آیت الله رییسی ضمن تشکر از تمامی افرادی که باتشکیل ستادهای انتخاباتی در حال حمایت هستند، اعلام کردند که هیچ گونه چک سفیدامضایی به احدی داده نشده و نخواهیم داد اما کسانیکه صادقانه و خالصانه فعالیت انتخاباتی داشتند با رعایت اولویت در ۴ زمینه ظرفیت، تخصص، تعهد و مدیریت سمت داده خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.