پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز به مناسبت حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم ولایتمدار استان فارس در انتخابات

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز به مناسبت حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم ولایتمدار استان فارس در انتخابات پیامی صادر کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحيم

مردم سرافراز و همیشه در صحنه استان پهناور فارس رای دهندگان و نامزدهای شورانگیز و انقلابی

سلام عليكم

شما با حضور گسترده پر تحرک و پرنشاط خود در یازدهم اسفند ماه و پای صندوق های اخذ رای باز هم چونان تاریخ کهن فارس درخشیدید. حماسه های جاودان شما در طول سالیان مبارزات انقلاب اسلامی در سایه سار علمای ربانی و جانفشانی در عرصه دفاع مقدس و تقدیم شهداء مقاومت در دفاع از حریم حرمهای مقدس ائمه معصومین (علیهم السلام) و اهل بیت پیامبر (صلوات الله عليهم) از صفحه تاریخ و یادها نخواهد رفت.

اینک پس از خلق حماسه انتخاباتی که دشمنان کینه توز و مستکبرین عالم دائما بر «عدم شرکت» در آن جنجال می کردند ولی شما مردم مؤمن و متدین با هدایت کشتیبان این نهضت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) بر ثبات در این نهضت ظلم ستیز و عدالت طلب برای پیاده سازی گام دوم انقلاب اسلامی پای فشردید. سپاس و حمد خدای تعالی را میگوییم که چنین مردم بصیر وفادار، ایثارگر و مقاومی به ما عنایت فرموده است.

چه دلنشین و بجاست تشکر از همه اقشار، اصناف، اقوم، ایلات و عشایر و مردم سراسر استان از شهر و روستا و زن و مرد، پیر و جوان که مهربانانه و مصمم این حماسه حضور را رقم زدند. از یکایک علماء، روحانیون، جامعه دانشگاهی ، نخبگان و مؤثرین و عموم مردم عزیز برای تمام تلاشی که در این مسیر انجام داده اند تشکر میکنم.

همچنین از همه مدیران اجرایی هیئت نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی که مدت طولانی تلاش کردند تا انتخابات با سلامت و امنیت فراگیر برگزار شود متشکرم

از تمام نامزدهای انتخابات، همراهان و همکاران آنها همچنین مسئولین و دست اندرکاران ستادهای اینجانب که تقوای سیاسی و اخلاق انتخابات را مراعات نموده و با قانونمندی تمام مراحل را پشت سر گذاشتند تشکر میکنم و برای همه آنها در هر جای میهن اسلامی که خدمت میکنند آرزوی توفیق الهی و سلامتی دارم

از همه شما مردم همیشه در صحنه فارس که به اینجانب و دیگر نامزدهای محترم انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای دادید سپاسگزاری می نمایم.

خداوندا ما را قدردان نعمت ولایت و امامت قرار ده و این مردم سختی کشیده و ایثارگر را بر دشمنان دین و ایمان پیروز گردان و مستکبرین عالم را سرنگون فرما و در ظهور مولایمان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالى فرجه الشريف) تعجیل فرما.

لطف اله دژکام

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز
و نماینده مردم شریف استان فارس در مجلس خبرگان رهبری

Leave a Reply

Your email address will not be published.