پایان کار باندحرفه‌ای سرقت با 100 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری باند 7 نفره سارقان حرفه ای با 100 فقره سرقت و كشف 4 ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس98، سرهنگ “فرج شجاعي” با بیان این خبر گفت: در پی افزایش سرقت‌های درون خودرو و اماكن خصوصي در برخي از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه ای از ماموران پلیس تشکیل و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامي كلانتري “12 فخرآباد” شهرستان شيراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، اعضای باند 7 نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در يك عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ “شجاعي” با بيان اينكه متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 100 فقره سرقت درون خودرو و قطعات و اماكن خصوصي اعتراف كردند، گفت: تا كنون 30 نفر از شكات شناسايي و اموال مسورقه تحويل آنان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اينكه در بازرسي از مخفيگاه سارقان تعداد زيادي اموال مسروقه كشف شده است، عنوان داشت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 4 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.

وي از افزايش 74 درصدي كشف جرايم سرقت از ابتداي سال جاري تا كنون خبر داد و گفت: در اين بازه زماني با همكاري پليس آگاهي و در راستاي ضريب امنيتي شهروندان، دستگيري سارقان 22 درصد افزايش يافته است.

سرهنگ “شجاعي” با بيان اينكه برخورد با پديده سرقت از دغدغه‌ها و اولويت اصلي اين فرماندهي است، تصريح كرد: موفقيت پليس در اين خصوص نتيجه تلاش شبانه روزي عوامل انتظامي و همكاري تنگاتنگ شهروندان با نيروي انتظامي است و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به 110 یا به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.