نباید در زمین جناح مقابل بازی کرد/ مجلس با اقدامات ضربتی در حوزه اقتصادی و معیشتی وارد می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نباید در زمین جناح مقابل بازی کرد؛ مجلس باید با اقدامات ضربتی به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی ابتکار عمل را در دست بگیرد تا قوه مجریه و دستگاه‌های متولی حوزه‌های اقتصادی بهتر به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش ایران ریپورتس98، علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز٬ در واکنش به جمع‌آوری امضا برای استیضاح هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: صحبت‌هایی مبنی بر جمع‌آوری امضای برخی نمایندگان برای استیضاح هیئت رئیسه مجلس وجود دارد اما تعداد امضاها بسیار کمتر از اعدادی‌ است که عنوان شده است.

وی افزود: نارضایتی در تعدادی از نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف وجود دارد که علت آن توزیع نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حل مشکل به وجود آمده طی یکی دو روز آینده خبر داد و گفت: مذاکراتی با نمایندگان معترض درحال انجام است و به زودی درصدد حل مسئله هستیم.

کریمی فیروزجایی درپاسخ به خبرگزاری فارس مبنی بر “راهکارهای شما برای مقابله با هجمه‌هایی که علیه مجلس یازدهم از روز بعد از انتخابات از سوی احزاب، جناح‌ها و افراد مختلف صورت گرفته” بیان داشت: نباید در زمین جناح مقابل بازی کرد؛ ما باید با اقدامات ضربتی به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی ابتکار عمل را مجلس شورای اسلامی در کشور به دست بگیریم تا قوه مجریه و بطور ویژه دستگاه‌های متولی حوزه‌های اقتصادی بتوانند بهتر به وظایف خود عمل کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در روزهای اخیر التهاباتی که در نتیجه افزایش قیمت دلار صورت گرفته را باید در مجلس با فراخوان دستگاه‌های مرتبط با آن مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه اختیارات قانونی را دولت، رئیس جمهور، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در چنته خود دارند اما متاسفانه اوضاع را رها کرده‌اند، متذکر شد: باید دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه را سرخط کنیم تا به ماموریت خود که سروسامان دادن به بازار و بازگرداندن آرامش و ثبات به اقتصاد کشور است، بپردازند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.