موافقت با رفع موانع محیط زیستی خطوط انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار و دریا به فارس

ماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از توافق با رئیس سازمان محیط زیست کشور بر سر چند موضوع مهم در کلانشهر شیراز و استان فارس خبر داد.

ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: یکی از توافقات خوب ما با دکتر سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور، رفع موانع محیط زیستی جهت صدور مجوز اکتشاف سنگ آهن برای تامین خوراک کارخانه ها در برخی پهنه های فارس بود که این موضوع مهم مورد موافقت وی قرار گرفت.

او افزود: با این توافق پهنه هایی که دارای ذخایر مورد نیاز است، مورد اکتشاف قرار خواهد گرفت و نیاز کارخانه ها را تامین خواهد کرد.

به گفته عزیزی موضوع مذکور در دیدار با وزیر صمت نیز مطرح که موافقت وی نیز در این راستا اخذ شده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: رفع موانع محیط زیستی بر سر راه خط انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار به شیراز و و برخی نقاط خط انتقال از دریا، دومین موضوع مهمی بود که با دکتر سلاجقه مطرح شد و وی نیز موافقت خود را اعلام نمود.

عزیزی اظهار داشت: رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد که ظرف 2هفته مجوزهای لازم در این رابطه صادر شود تا شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی و تکمیل این خطوط باشیم.

او در پایان نیز گفت: موضوع دیگری در این جلسه مطرح شد، رفع دغدغه اهالی صدرا در پروژه های بوستان و گلستان بود که با تاکید رئیس جمهور محترم و نگاه مثبت رئیس سازمان محیط زیست کشور مقرر شد تا مشکل این پروژه ها هر چه زودتر حل و فصل شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.