تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان مسابقات پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۳

مراسم تقدیر و تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان مسابقات پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۳ با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی فارس،مدیرکل ورزش و جوانان،مدیر کل دیوان محاسبات فارس و جمعی از مسئولین استانی در فرهنگسرای جامعه معلولین فارس برگزار شد.


جواد قناعتی مدیر کل دیوان محاسبات فارس در این مراسم با بیان این که به وجود شما عزیزان ورزشکار و بودن در جمع شما ولی نعمتان افتخار می کنم گفت:در تمام امورات مربوط به جامعه هدف بهزیستی بخصوص در امر خدمات ورزشی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت در کنار بهزیستی فارس هستیم.
قناعتی در ادامه افزود:با تمام توان پای کار مسئله ترک فعل مسئولین هستیم و هر مدیر و مسئول و دستگاهی که در اجرای قانون و ارائه‌ی خدمات برابر وظایف قانونی کوتاهی کند قطعا مورد برخورد و پیگیری دیوان محاسبات خواهد بود.
محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس نیز در جمع مدال آوران و خانواده های ایشان گفت:
شما سرمایه های اجتماعی کشور و استان ما هستید و به عنوان الگوهای ایستادگی و امید، شادی ،افتخار و نشاط رابه مردم هدیه داده اید.
او در ادامه با بیان این که اصل اول موفقیت در ورزش حرفه ای مبحث خودباوری است،اظهار داشت:امیدواریم خروجی این مراسم ایجاد عزم و خودباوری برای سایر افراد جامعه هدف و همچنین برای جوانان فاقد معلولیت باشد.افتخار آفرینان و مدال آوران مسابقات پاراآسیایی الگوی خودباوری،اعتماد و عزت نفس و تاب آوری در برابر مشکلات هستند که با همراهی خانواده که اصل مهمی در این مسیر است برای کشور و استان فارس افتخار آفریده اند.
در ادامه این نشست ورزشکاران به بیان چالش های خود در حضور مسئولان پرداختند و با اهدای لوح و هدیه توسط بهزیستی فارس از ایشان تقدیر شد.
گفتنی است کاروان اعزامی فارس در مسابقات پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۳ موفق به کسب ۱۳ مدال رنگارنگ گردیدند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.