معاون فرماندار لامرد: سیمان لامرد از شرکت های پایه در شهرستان است /صنایع عملکرد خود را به مردم گزارش دهند

اللهیاری معاون فرماندار لامرد گفت: سیمان لامرد از شرکت های پایه در شهرستان است و با توجه به اهمّییت جهاد تبیین مورد عنایت رهبری صنایع مستقر در شهرستان عملکرد خود را به مردم گزارش دهند

به گزارش ایران ریپورتس، بهرام اللهیاری معاون فرماندار شهرستان لامرد در جمع پرسنل سیمان لامرد با گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار وکارگر اظهار کرد: کارگران قشر زحمتکشی هستند لذا باید آنان را مورد تکریم قرار داد.
وی گفت: در جلسه کارگروه کار وکارگر شهرستان به منظور تقدیر از کارگران در این شهرستان پیش بینی خیلی از امورات شد که در راس آنها تقدیر از کارگران هر بخش صنعتی بود که در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: درخواست هایی که از مدیران عامل های صنایع حاضر در منطقه داشته ایم این بوده که رابطه کار وکارگری یک رابطه کاری ست و این مهم می تواند یک رابطه عاطفی و معنوی هم باشد.
او تصریح کرد: سیمان لامرد از شرکت های مهم و پایه در شهرستان است و رابطه کار و کارگر بسیار مهم است و بیمه های درمانی، معیشت کارگران و پرداخت به موقع حقوق کارگران نیز حائز اهمیت است که باید به آن توجه جدی شود.
وی با بیان این موضوع که در کنار صنعتی شدن شهرستان همه باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به ابعاد اجتماعی، فرهنگی و… توجه شود خاطرنشان کرد: از مجموعه سیمان لامرد می خواهیم که در کنار تولید سیمان و صادرات آن به کشورهای حوزه خلیج فارس و… و همچنین بحث ارز آوری آن به موضوع مهم توزیع سیمان در بخش ها و مناطق این منطقه نیز توجه جدی تری شود.

او با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه صنایع اظهار کرد: در بحث جهاد تبیین و اطلاع رسانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست باید در حوزه صنعت به آن اهمیت داده شود و عملکردها به مردم اطلاع رسانی و گزارش شود.
اللهیاری ادامه داد: بخش مهمی از صادرات شهرستان توسط این مجموعه صنعتی به خارج از کشور است که این مهم توسط شما کارگران زحمتکش و مهندسین عزیز در حال رقم خوردن است که این جای تشکر و قدردانی است.
💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.