مرگ دلخراش دو سرنشین در حادثه واژگونی خودرو سواری در صدرا

واژگونی خودرو سواری در جاده صدرا، باعث مرگ دو سرنشین جوان شد.

به گزارش ایران ریپورتس، ساعت 23:58 دقیقه شب گذشته وقوع این حادثه از طرف شاهدان و رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز نیرو های عملیات ایستگاه 8 و گروه امداد و نجات جاده ای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز در مورد چگونگی بروز این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری رانا با 3 سرنشین شامل دو زن 35 و 27 ساله و یک مرد 40 ساله درحال حرکت در جاده صدرا بود که به علت نا معلومی در حاشیه جاده بر روی سقف کاملاً واژگون شده بود.

وی افزود: بنا به اظهار شاهدان ظاهراً این خودرو در مسیر حرکت به دلیل نا مشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخور با دیواره حاشیه جاده بر روی سقف به حالت واژگون در آمده بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اعلام این که علت دقیق وقوع این حادثه مرگ بار توسط پلیس راهور مشخص می شود، ادامه داد: هر سه سرنشین خودرو در داخل خودرو کاملاً متلاشی شده، محبوس شده بودند که آتش نشانان پس از انجام ایمن سازی های لازم، با تجهیزات هیدرولیکی ویژه نجات، بخش هایی از خودروی رانا را برش داده و این سرنشینان را از داخل آن بیرون آوردند.

وی اظهار داشت: هر سه سرنشین خودروی رانا تحویل عوامل اورژانس شدند که پس از معاینات لازم مشخص شد راننده 40 ساله و زن 35 ساله بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده بودند و سرنشین دیگر به سرعت توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

قانع در خاتمه از شهروندان به ویژه جوانان تقاضا کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن عبورومرور خودرو ها، خلوت بودن خیابان ها باعث می شود که افراد از این خلوتی استفاده کرده و با سرعت بیشتری در خیابان ها و بزرگراه ها و جاده ها حرکت کنند که این مسئله باعث می شود که متاسفانه شاهد چنین حوادث دلخراش و ناراحت کننده ای باشیم.

وی از همه شهروندان خواست که با رعایت سرعت مطمئنه و نیز توجه جدی و دقیق به قوانین و مقررات رانندگی در جاده ها، خیابان ها و بزرگراه ها تردد کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.