ادامه محدودیت‌های کرونایی در فارس| مترو خط واحد همچنان تعطیل

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: محدودیت‌های کرونایی که از ۲۳ مهر ماه ۹۹ در ۳۶ شهرستان استان آغاز شده است تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ ادامه تمدید شد.

به گزارش ایران ریپورتس، عبدالرضا قاسم پور با اشاره به آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی در استان فارس افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، با آغاز محدودیت‌های کرونایی، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاه‌های ساختمانی، طرح‌های عمرانی و اداره‌ها نیز تشدید شده است.

وی ادامه داد: مصادیق اعمال محدودیت شامل مکان‌هایی از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه‌هاست که این مراکز باید آموزش‌های خود را به شکل مجازی انجام دهند.

معاون استاندار فارس گفت: تا ۲۳ آبان ماه امسال، دانشگاه‌ها، مدارس، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های سینماها و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی، کاراته، جودو و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.

به گفته قاسم پور، بر اساس مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستور استاندار فارس، استفاده از ماسک در اداره‌ها برای کارکنان و مراجعان در سراسر استان الزامی و برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوب ستاد یاد شده، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ تعطیل شده‌اند و رستوران‌ها، فست فودها و آب میوه و بستنی فروشی‌ها فقط به شکل بیرون بر خدمات خود را ارائه می‌دهند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شیراز تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ ممنوع و تصمیم‌گیری در مورد تمدید این ممنوعیت بر عهده ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

قاسم پور افزود: تعطیلی مترو و خدمات اتوبوس درون شهری شیراز هم تا پایان هفته آینده ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.