مراجعه به مراکز واکسیناسیون و تزریق واکسن را در اولویت قرار دهیم!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهارصد و چهارمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه از خانواده ها خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹، ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اولویت خود را مراجعه به مراکز واکسیناسیون و تزریق واکسن کرونا قرار دهند.

به گزارش ایران ریپورتس، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» درگذشت شهادت گونه پزشک مدافع سلامت، دکتر «فرح پیرویان کازرونی» فوق تخصص قلب کودکان را به خانواده آن مرحومه، جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمان به ویژه کارکنان درگیر با کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان، تسلیت گفت.

او با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه سلامت به ویژه کادر درگیر با کرونا که در این روزهای بحرانی تا پای جان به ارایه خدمات سلامت می پردازند؛ برای تمامی اساتید، پزشکان، کارکنان و دانشجویان درگیر با این بیماری منحوس، همچنین تمامی بیماران، آرزوی سلامتی کرد.

دکتر لطفی با اعلام اینکه روز گذشته در فارس، بیش از ۱۲۲ هزار و یکصد دوز واکسن کرونا تزریق شده است، افزود: به دلیل نقش مهم واکسیناسیون در افزایش ایمنی عمومی در برابر این اپیدمی، با تلاش مجموعه سلامت فارس، تعداد و ساعات کاری مراکز تزریق واکسن در شیراز و شهرستان های استان افزایش قابل توجهی یافته است و به صورت روزانه شاهد ثمربخشی این تلاش ها هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی کامل مجموعه سلامت برای تزریق گسترده واکسن کرونا، از تیم واکسیناسیون دانشگاه و همکاری سازمان های حمایت گر نظیر مجموعه های نظامی و انتظامی و سپاه فجر فارس در این اقدام ملی تقدیر کرد.

دکتر لطفی ضمن پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس و پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس استان، به بررسی آمار ابتلا در نقاط مختلف استان، علت های جان باختن مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، وضعیت سلامت افراد بستری و بهبود یافته و روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی استان پرداخت.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست، ضمن اعلام گزارش روند انجام واکسیناسیون در استان طی روز گذشته، آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های استان و علت های جان باختن مبتلایان کووید۱۹ در فارس، به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای اجرای مصوبات پیشین این ستاد پرداختند.

چهارصد و چهارمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، دوشنبه بیست و دوم شهریور ۱۴۰۰، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.