مدیرکل میراث فرهنگی فارس در نوروز امسال جهادی عمل کرده و نمره قابل قبولی گرفت

استاندار فارس ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی و …انجام‌شده توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان طی ایام نوروز، این مهم را نشانه تلاش جهادی مدیرکل متبوع دانست.


به گزارش ایران ریپورتس، محمدهادی ایمانیه شامگاه ۷ فروردین‌ماه طی بازدیدی سرزده از غرفه‌های صنایع‌دستی در مجموعه فرهنگی تاریخی حافظ با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری این استان در دو ماه اخیر گفت: آقای دکتر ثابت اقلیدی در این مدت جهادی عمل کرده و نمره قابل قبولی گرفته است.
استاندار فارس افزود: هم‌اکنون شاهد اجرای حرکات فرهنگی به شکل محترمانه و باسلیقه و متنوع در اماکن تاریخی و گردشگری استان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری فارس و شهرداری شیراز هستیم که حاکی از وقت گذاری و علاقه است.
ایمانیه که معتقد است حمایت از حرکت‌های باانگیزه فرهنگی قطعاً تأثیرگذار خواهد بود، افزود: به زحمات تمامی عزیزان خوش‌بین هستم و بیش از توقع ما میراث فرهنگی استان در ایام نوروز تلاش کرده است.
او با تصریح بر این نکته که اعمال تنوع در اجرای بسته‌های فرهنگی با رعایت شئونات مذهبی در اماکن تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان علی‌رغم اظهارنظر برخی مدعیان انجام‌شده است، گفت: در بازدید سرزده از مجموعه حافظیه، وضعیت بسیار خوبی را مشاهده کردیم.
ایمانیه افزود: برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسائل قرآنی و دینی نیز در اماکن تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری فارس در حال اجراست که آن‌ها را مورد رصد قرار داده‌ایم ‌و خروجی مثبتی هم داشته و دارد، چراکه باید باسلیقه با جوانان رفتار کرد.
استاندار فارس همچنین اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی ازجمله نورپردازی قلعه دختر در فیروزآباد برای نخستین بار یا تعویض پله‌های چوبی مجموعه جهانی تخت جمشید پس از ۱۸ سال را نشانه حرکت‌های جهادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و‌ صنایع‌دستی فارس برشمرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.