مدیرکل ارشاد فارس مطرح کرد: دسترسی راحت به البسه اسلامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: البسه اسلامی باید در دسترس و ارزان باشد تا همه اقشار جامعه بتوانند از آن بهره مند باشند.

به گزارش ایران ریپورتس، حمیدرضا قانعی صبح شنبه در آئین افتتاحیه رویداد مد و لباس شیراز بیان کرد: یکی از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع زیست عفیفانه و دسترسی راحت به البسه اسلامی است.

وی ادامه داد: ایجاد کارگروه مد و لباس ایرانی از جمله اقداماتی است که می‌تواند سرعت دسترسی به البسه اسلامی را فراهم کرده و عاملی برای طراحی لباس در شأن جامعه اسلامی باشد.

قانعی تاکید کرد: نظر به استقبال مناسب مخاطب از اینگونه لباس‌ها امید است بتوان نمایشگاه‌های فصلی و مستمری را برای ارائه اینگونه البسه در استان فارس ایجاد نمود.

معاون استاندار فارس و مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: اصلی ترین مؤلفه ای که در حوزه جامعه اسلامی وجود دارد پوشش عفیفانه است.

مصطفی مشفقیان تاکید کرد: البسه اسلامی باید در دسترس و ارزان باشد تا بتوان از این پوشش در تمامی جامعه بهره برداری کرد.

وی افزود: نقش اطلاع رسانی در این حوزه نیز حائز اهمیت بوده و نباید از این موضوع غافل شد که رسانه‌ها نیز می‌توانند با اطلاع رسانی زمینه آگاهی جامعه از وجود این گونه پوشش‌های با کیفیت و ارزان اقدام کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.