قطار تغییرات مدیران پیش از سفر رییس جمهور به فارس به اداره‌کل منابع طبیعی استان رسید

قطار تغییرات مدیران پیش از سفر سید ابراهیم رییسی ریاست جمهوری به استان فارس و شیراز به اداره‌کل منابع طبیعی فارس رسید.

به گزارش ایران ریپورتس، در سفرهای اخیر رییس جمهور به استان ها شاهد تغییرات زیاد و اساسی در مدیران کل و روسای استانی و ارشد در آن استان ها هستیم، مدیرانی که گفته شده عملکرد لازم را نداشته و نتوانسته‌اند اهداف آن دستگاه را دنبال و عملیاتی نمایند.

سفر سید ابراهیم رئیسی به استان خوزستان و خبر عزل ۱۵ تن از مدیران کل این استان از زبان معاون اجرایی رئیس جمهور حالا همچون شمشیر داموکلس هر لحظه مدیران را تهدید می‌کند.

در سفر دیگری که رییسی به استان بوشهر داشت، پس از ارزیابی عملکرد مدیران، ۱۲ مدیرکل استانی عزل شدند.

باتوجه به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به استان فارس و شهر شیراز، شنیده ها حاکی از آن است که دومین تغییر در مدیران استانی در فارس رقم خورده است.

بر این اساس با حضور عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به شیراز، حجت الله مرادی به عنوان سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس منصوب شد.

حجت‌الله مرادی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان شیراز است که با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد؛ پیش از این منصور رضایی، مدیر این اداره کل بود.

پیش از این نیز در خصوص تغییرات مدیران ارشد و استانی شاهد تغییر در رأس اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس بودیم که با حکم وزیر ورزش و جوانان محمدمهدی شکوهی بعنوان سرپرست این اداره‌کل جایگزین حیدر صفرپور شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.