قاضی‌پور: مردم به جریان انقلابی برای حل مشکلات فرصت داده‌اند/ قالیباف شایسته ریاست مجلس

کارشناس حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی گفت: خادم ملت، دکتر محمدباقر قالیباف مناسب‌ترین گزینه برای ریاست مجلس جدید میباشد که می‌تواند محور انسجام جریان انقلابی قرار گیرد.

دکتر سعید قاضی‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایران ریپورتس 98 درخصوص مجلس آتی اظهار داشت: بنظر مردم تصمیم گرفته اند به جریان انقلابی فرصت بدهند تا مشکلات را حل و فصل نمایند. درهمین خصوص مجلس باید با جهت دادن دولت به حل و فصل فوری مشکلات و سپس تغییر جدی دولت به دولتی کارآمد، جهادی وانقلابی، انتظار بجا و بحق مردم را پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ظرفیت بهترین بودن و بهترین شدن را داراست، تصریح کرد: منتخبان مردم در مجلس یازدهم می‌باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری همه ظرفیتها و پتانسیلهای کشور نموده تا وضع زندگی و معیشتی مردم در وهله اول و سایر مشکلات کشور مرتفع شوند.

کارشناس فعال حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی درمورد نقش مجلس در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال 1400 عنوان داشت: مجلس جدید با بروز توان تغییر در وضع مردم، دلگرمی و اعتماد را به مردم بازگردانده و درانتخابات 1400 نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که شایسته‌ترین فرد برای ریاست مجلس یازدهم چه کسی میباشد، گفت: به نظر بنده خادم ملت، دکتر محمدباقر قالیباف مناسب‌ترین گزینه برای ریاست مجلس جدید میباشد که می‌تواند محور انسجام جریان انقلابی قرار گیرد.

ارشد اخلاق اسلامی پیرامون جایگاه و نقش منتخبان فارس در مجلس یازدهم ابراز داشت: امیدوارم منتخبین مردم شریف فارس دکتر قالیباف را در اداره مجلس و سپس اداره دولت که هیچ منافاتی با هم ندارند، همراهی کرده و تمام تلاش خود را برای گره گشایی مشکلات مردم انجام دهند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.