فوتیهای کرونا در فارس به 79 نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس98، دکتر «عبدالرسول همتی» با اعلام این خبر در استودیو سلامت دانشگاه گفت: با بررسی هزار و ۲۳۳ نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته، هشتاد بیمار مبتلا شناسایی شد که با این تعداد، آمار مبتلایان به سه هزار و ۳۶۱ بیمار افزایش یافت.

او ادامه داد: همچنین طی روز گذشته تاکنون، دو نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند که بر این اساس، آمار فوتی مبتلایان استان، به ۷۹ نفر می رسد.

دکتر همتی با اشاره به بهبودی کامل و ترخیص ۷۵۴ مبتلا در استان، اظهار کرد: هزار و ۹۰۹ نفر نیز هم اکنون در قرنطینه خانگی بوده و سلامت آنان به طور منظم پیگیری می شود.

معاون بهداشت دانشگاه مبتلایان روز گذشته تاکنون را ۲۳ نفر مربوط به شیراز؛ ۶ نفر مربوط به مرودشت؛ کوهچنار و مهر هر کدام پنج نفر؛ کازرون، ممسنی، سپیدان و ارسنجان هر کدام چهار نفر؛ اقلید و پاسارگاد هر کدام سه نفر؛ داراب دو نفر؛ خرم بید، استهبان و بختگان هر کدام یک نفر اعلام کرد و گفت: مابقی آمار نیز مربوط به مبتلایان دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان بوده است.

او همچنین با بیان نقش بی بدیل و ارزشمند رسانه های استان در اطلاع رسانی مفاهیم سلامت به عموم مردم، به ویژه در دوران اپیدمی کروناویروس، از مشارکت مسوولانه آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.