فعالیت‌های شهرداری شیراز هیچ کدام از اولویت‌های مردم نیست

عزیزی به برخی از اقدامات شهرداری شیراز در انجام پروژه‌های خیابان‌های این کلان‌شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهرداری شیراز هیچ گونه اولویتی برای امور قائل نیستند، کار‌های فاقد اولویت؛ اولویت یک و کار‌های اولویت یک تبدیل به اولویت چندم شده است.

به گزارش ایران ریپورتس، وی تصریح کرد: اگر بخواهیم کارکرد یک مجموعه به یک سری ادبیات، اشعار و شعار‌های توخالی بیاوریم، محصولش همین می‌شود و معتقدم متاسفانه امروز بی عملی دچار برخی مدیران شهری و دولتی شده است، اگر کار در چارچوب فکری و هوشمندانه باشد به نقطه مطلوبی خواهیم رسید.

عزیزی با انتقاد از عملکرد شهرداری در عدم رسیدگی به مناطق جنوب شهر شیراز گفت: امروز اگر شهرداری می‌خواهد بر اساس رویکرد انسان‌محور حرکت کند، پس چرا به افراد جنوب شهر توجهی ندارد، مگر افرادی که در جنوب شهر شیراز هستند، انسان نیستند، مگر آن‌ها نیازمند بهره‌گیری از فرصت‌ها نیستند. کسانی که در شرق شیراز از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند، نمی‌توانند از ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند و کسانی که در غرب شیراز زندگی می‌کنند، دچار معضلاتی نظیر ترافیک شدید هستند.

او با اشاره به اینکه کار‌های شهرداری هیچ کدام اولویت‌های مردم نیست و کارشناسی نشده است، اظهار کرد: من به عنوان نماینده مردم می‌خواهم دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی بر این کار‌های فاقد اولویت و هزینه‌های سنگین و گزاف شکل گیرد.

عزیزی اضافه کرد: شیراز سزوار این نوع اقدامات سطحی نبوده است، حداقل در شرایط سخت با بودجه سه یا چهار هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز، خیلی کار‌های بزرگتر، برجسته‌تر و عمیق‌تر می‌توان انجام داد، اما به یکسری کار‌های سطحی و فانتزی رسید.

نماینده مردم شیراز در مجلس شیراز با اشاره به اینکه پروژه محدود کردن خیابان‌ها به اسم دوچرخه سواری فقط ترافیک را افزایش داده و از آلودگی شهر کم نکرده است، افزود: مردم شیراز هیچ خیری از طرح‌های کورکورانه و تقلیدی که برگرفته از طرح‌های شکست خورده سایر شهر‌ها بوده است، نبرده و بهتر است مسئولان از این طرح‌ها بدون ثمر دست بردارند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.