علیرغم مطالب گفته شده؛ آمادگي پليس فارس براي جمع آوري معتادان در كمتر از 48 ساعت

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: پليس فارس آمادگي كامل دارد كه تمام معتادان متجاهر در سطح استان را كمتر از 48 ساعت جمع آوري كند.

به گزارش ایران ریپورتس98، سرهنگ “كاووس محمدي” بيان كرد: در پي انتشار خبري در برخي از روزنامه‌ها تحت عنوان “ضعف عملكرد برخي از نهادها در خصوص معتادين متجاهر آشكار است”، گفت: نيروي انتظامي استان فارس در زمينه جمع آوري معتادان اقدامات خوبي انجام داده است و  اين فرماندهي تا قبل از شيوع بيماري كرونا، با اجراي طرح‌هاي مختلف به صورت روزانه اقدام به جمع آوري معتادان متجاهركرده است تا جايي كه در سال  98، تعداد يك هزار و 850 نفر قبل از بيماري مذكور جمع آوري شده‌اند.

وي افزود: با توجه به محدوديت هاي به عمل آمده برابر پروتكل هاي ابلاغي از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي شيراز، اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر از اواخر بهمن ماه 98 تا پايان ارديبهشت 99 به علت شيوع بيماري کرونا در سطح استان متوقف گرديد.

سرهنگ “محمدي” با بيان اينكه از ابتداي خرداد ماه سال جاري با جديت و همکاري دستگاه‌هاي مسئول در سطح کلانشهر شيراز طرح جمع آوري مجددا اجرا شده است، گفت: در همين راستا تا کنون تعداد 837 نفر معتاد متجاهر توسط اين فرماندهي جمع آوري و براي ساماندهي به مرکز ماده 16 تحويل شده است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: اين فرماندهي آمادگي دارد در صورت رفع موانع و محدوديت ها به ويژه توسعه زيرساخت هاي لازم در کمتر از 48 ساعت همه معتادان متجاهر سراسر استان به ويژه  كلان شهر شيراز را جمع آوری كرده و تحویل مراکز نگهداری و درمانی دهد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.