سطح کمی و کیفی تولید خودرو فارس ارتقا یابد

استاندار فارس گفت :دانش فنی و اجرایی خوبی برای رسیدن به این نقطه در استان و مراکز آموزش عالی آن وجود دارد که باید از این ظرفیت برای رسیدن به نقطه مطلوب تولید خودرو بهره گیری کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، استانداری فارس دکتر عنایت اله رحیمی در جلسه بازدید از سایت  تولید پژو پارس در شیراز با اشاره به شرایط خاص تولید خودرو در استان فارس افزود: زیرساخت های مناسبی در این سایت تولید خودرو محیا شده که باید با برنامه ریزی و حمایت فنی و مالی ارتقا یابد و ما انتظار داریم تا این روند به  تولید خودرو های متنوع در فارس منجر شود.
وی با بیان اینکه کنترل هزینه و کیفیت تولید خودرو از مهمترین موضوعات در این حوزه به شمار می‌رود خاطر نشان کرد : علی رغم عدم دسترسی به کنترل خروجی های  مالی و اقتصادی، باید تلاش کرد تا گستره تولید و کیفیت تولید به حد بالایی ارتقا یابد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تشریح روند پیشرفت در بخش های صنعتی اظهار داشت : دانش فنی و اجرایی خوبی برای رسیدن به این نقطه در استان و مراکز آموزش عالی آن وجود دارد که باید از این ظرفیت برای رسیدن به نقطه مطلوب تولید خودرو بهره گیری کرد.
استاندار فارس با بیان انتظارات مردم استان از این واحد تولیدی گفت: با حمایت های مالی و فنی باید خط تولید خودرو های پیشرفته تر در این سایت راه اندازی شود و ما آمادگی داریم تا حمایت های اجرایی و هماهنگی داشته باشیم.
وی در ادامه رقابت پذیری و افزایش توان تولید را از دیگر اهداف بلند مدت تولید خودرو عنوان کرد و گفت: فارس هم می تواند جز یکی از اصلی ترین قطب های تولید خودرو در کشور باشد و اکنون چشم انداز مناسبی در این زمینه وجود دارد.
رحیمی تولید قطعات خودرو در استان را از جمله راهکارهای موثر برای گسترش این صنعت در فارس عنوان کرد و گفت : صنایع بالا دستی مانند پتروشیمی و پایین دستی برای اجرای این برنامه در استان وجود دارد و امیدواریم تا این صنعت در فارس توسعه چشمگیری یابد.
گفتنی است این جلسه با بازدید استاندار فارس از خط تولید پژو پارس پایان یافت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.