رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در جریان بازدید از کارخانه ایران خودرو فارس

پیگیری مداوم مصوبات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
چهارصد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یک شنبه بیست و یکم  شهریورماه 
 ۱۴۰۰

به گزارش ایران ریپورتس، به ریاست دکتر ” عنایت اله رحیمی استاندار فارس  و با حضور مهندس ” حمید رضا ایزدی ” رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و دبیر کارگروه تسهیل و جمعی از مدیران کل استانی ، کارشناسان ، اعضای این کار گروه و هیات مدیره کارخانه در محل کارخانه ایران خودرو  فارس برگزار و در ادامه از این مجموعه بازدید شد .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در این جلسه با اعلام اینکه یکی ازمهمترین برنامه ها برای رفع موانع تولید و کمک به واحدهای تولیدی درقالب کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید حضور در محل کارخانه و شرکتهای تولیدی استان است گفت : هدف از اجرای جلسات، پیگیری مصوبات و برطرف شدن مشکلات در بخش های تولیدی ، صنعتی و معدنی در جهت تحقق اقصاد مقاومتی و توسعه فعالیتهای تولیدی و اقتصادی در استان فارس است.
مهندس ” حمید رضا ایزدی ” در خصوص حضور اعضاء کارگروه تسهیل در واحدهای تولیدی  افزود : در این جلسات مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در بخش صنعت ،کشاورزی ،خدمات ،گردشگری در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد که  در جلسه جاری موضوع طرح توسعه کارخانه ایران خودرو و رفع کمبود تامین فطعات در راستای توسعه فعالیتهای اقتصادی و افزایش اشتغال مطرح و مدیران و کارشناسان استانی دیدگاه و نظرات خود را در خصوص رفع موانع تولید در این مجموعه بیان کردند.
** خط مونتاژ ایران خودرو در شیراز
استاندار فارس ، رئیس سازمان صمت فارس  و سایر اعضاء کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از خط تولید و مونتاژ ایران خودرو فارس  بازدید کردند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در خصوص توسعه فرآیندخط تولید و مونتاژ ایران خودرو فارس اظهار داشت : این خط به تولید و مونتاژ خودرو پژو پارس وtu5 اختصاص یافته است و سالانه ظرفیت تولید  ۲۰۰۰۰ دستگاه خودرو را دارد. که  روزانه  با  تعداد ۱۰۰ دستگاه‌ خودرو پژو پارس و tu5 متناسب با  تامین قطعات مشغول فعالیت است و اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر نیروی انسانی را  بصورت مستقیم فراهم کرده است.
مهندس ” ایزدی با اشاره به مزیت نزدیک بودن ایران خودرو فارس به بنادر جنوبی کشوراضافه کرد : شیراز با دارا بودن امکانات و توانایی های بالقوه زیاد و زیرساخت های مناسب ازجمله تولید و تامین قطعات و قالب سازی این ظرفیت و استعداد ر ا دارد که جهت بهبود بهره وری در فرآیند تولید تبدیل به یکی از پایگاههای صنعتی شرکت ایران خودرو در منطقه جنوب کشور گردد .

Leave a Reply

Your email address will not be published.