سرکشی به عشایر و بازدید از شرایط مناطق عشایرنشین شهرستان استان فارس

مدیر کل امور عشایر فارس از سرکشی به عشایر و بازدید از شرایط مناطق عشایرنشین شهرستان استان فارس در ایام نوروز خبر داد.

عبدالحمید کریمی مدیر کل امور عشایر فارس گفت: جلسه ارزیابی بارشها در روزهای گذشته در کمیته مدیریت بحران این اداره کل برگزار شده است و اقدامات پیشگیرانه، با توجه به تداوم و افزایش شدت بارشها در ساعات پیش رو بویژه در مناطق شمالی و شمال شرقی استان، برنامه ریزی و به واحدهای اجرایی و ادارات شهرستانی ابلاغ شده است.
کریمی با بیان اینکه سامانه بارشی که طی دیروز و امروز فعالیتش افزایش یافته، وضعیت اضطراری در کلیه مناطق عشایرنشین استان فارس اعلام و تمام ادارات امور عشایر شهرستان ها به صورت آماده باش برای مقابله با خسارات ناشی از این بارندگی ها می باشند و همچنان سرکشی از مناطق عشایری در اولویت می باشد .
وی اظهار داشت سامانه بارشی تا روز سه شنبه در شهرستان های استان فارس فعال می باشد، لذا در بعضی از مناطق استان، عشایر در مناطق امن اسکان داده شده و به بعضی مناطق نیز خسارت هایی برآورد شده است که با همکاری تمامی همکاران ستادی و شهرستانی کمک رسانی در حال انجام می باشد.
مدیر کل امور عشایر فارس از عشایر خواست توصیه‌های مدیریت بحران استان را جدی بگیرند و از تردد، اطراق، حضور و تجمع در کنار حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، دامنه کوه ها و آبراهه ها خود داری فرمایند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.