زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر به شهر تاریخی داراب فراهم می‌شود

نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی نسبت به حوزه‌های تخصصی میراث‌فرهنگی بتوانیم زیرساخت‌های لازم و شرایط مناسبی را برای جذب گردشگر داخلی و خارجی برای شهرستان تاریخی داراب فراهم نماییم.

زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر به شهر تاریخی داراب فراهم می‌شود

به گزارش ایران ریپورتس، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هدف بازدید میدانی از پروژه‌های جهانی دارابگرد و تنگه‌ رغز وارد شهرستان داراب شد.

نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی در این بازدید در جمع خبرنگاران، گفت: هدف از این بازدید بررسی میدانی پروژه‌های مطالعاتی و باستان‌شناسی مربوط به میراث‌فرهنگی دارابگرد و همچنین میراث‌ طبیعی تنگه رغز به عنوان دو اثر مستعد ثبت جهانی است.

محمدجواد عسکری، اعلام کرد: تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی نسبت به حوزه‌های تخصصی میراث‌فرهنگی بتوانیم زیرساخت‌های لازم و شرایط مناسبی را برای جذب گردشگر داخلی و خارجی برای شهرستان تاریخی داراب نیز فراهم نماییم.

در این بازدید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از استقبال گرم مردم شهرستان داراب با حضور معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و همچنین فرماندار و مدیران شهرستانی از پروژه‌های مختلف داراب بازدید خواهند کرد.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.