رویداد «روشنا» با هدف روشنگری در فارس اجرا می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس از آغاز رویداد تولید محتوای مردمی با عنوان روشنا، با هدف روشنگری و آگاهی بخشی خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس، هادی بستام بیان کرد: «امیدآفرینی در جامعه با بهره‌گیری هویت و ارزش‌های ایرانی اسلامی»، «بازتاب خدمات و اقدامات شاخص دستگاه‌های اجرایی به مردم»، «روایت پیشرفت در زمینه‌های علمی، صنعتی، فناوری و فرهنگی»، «عقب‌ماندگی‌ها یا پیشرفت‌ها در زمینه توزیع عدالت»، «مطالبه‌گری مردمی از دستگاه‌های اجرایی» و «مردم‌داری در رفتار دولتمردان» از محورهای رویداد روشنا است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس توضیح داد: تولید محتوا برای این رویداد باید در قالب فیلم مستند (حداکثر ۱۰ دقیقه)، موشن گرافیک پادکست، تصویرسازی (کاریکاتور، کمیک، پوستر و اینفوگرافیک)، سایت و نرم‌افزار تلفن همراه و قاب دوربین شهروند خبرنگار انجام شود.

بستام با بیان اینکه تولیدات در ۲ بخش حرفه‌ای و مردمی ارزیابی خواهد شد، گفت: در زمان برگزاری این رویداد کارگاه‌های ایده‌پردازی ارتباطی و انتقال تجربه نیز با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

او ضمن یادآوری اینکه علاقمندان تا روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند که آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند، گفت: در هر قالب نفرات اول تا سوم مشخص و به نفر اول هر قالب ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم هر قالب ۶ میلیون تومان و نفر سوم هر قالب ۳ میلیون تومان جایزه اعطا می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اعلام کرد: متقاضیان شرکت در این رویداد برای ثبت نام و اطلاع رسانی بیشتر به سامانه event.hamyar.net مراجعه کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.