رقابت پنج نامزد برای صندلی داغ ریاست هیات فوتبال فارس

سرانجام پس از پشت سرگذاشتن یک پروسه طولانی مدت صلاحیت پنج نامزد برای رسیدن به صندلی داغ ریاست هیات فوتبال فارس،‌ تایید شد.

به گزارش ایران ریپورتس به نقل از ایرنا، حدود پنج ماه قبل، دوره چهارساله دوم غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال فارس به پایان رسید و متعاقب آن حدود ۱۱ نفر برای تصدی ریاست هیات فوتبال ثبت نام کردند این در حالی است که برای پست ریاست سایرهیات ها که برخی از آنها مدال اور هستند تنها یک نفر و بعضا هیچ استقبالی نمی شود.

هم شهرت و هم ثروت
اینکه برای تصدی هیات فوتبال اینقدر داوطب وجود دارد نشان از خاص بودن این رشته است که هم شهرت به دنبال دارد و هم از نظر مالی هیاتی است که درآمدهای خوبی نصیب آن می شود و نظارتی هم بر آن صورت نمی گیرد.

تنور داغ هیات فوتبال
غلامعلی هنرپیشه رئیس کنونی هیات، ‌کوروش امامی فر دبیر هیات و محسن سالاری معاون سابق توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کسانی بودند که پیش‌تر انصراف خود را از کاندیداتوری هیات اعلام کردند تا تنور فوتبال فارس با تایید پنج نفر داغ تر شود ضمن اینکه چند نامزد دیگر هم تایید نشدند.

اسامی کاندیدا
محمد حسین صفاری، علیرضا یگانه مهر، ‌عبدالکریم نباتی، حسین حیاتی و ‌ حسین قنبری پنج کاندیدایی هستند که صلاحیت آنها از نظر مراجع ذیصلاح برای تصدی ریاست هیات فوتبال فارس به تایید رسیده تا پس از برگزاری مجمع و کسب آرا لازم یکی از این پنج نامزد انتخابات هیات فوتبال استان بر صندلی داغ هیات در ساختمان حافظیه تکیه بزند.

حال و روز ناخوش فوتبال فارس
کارشناسان فوتبال براین باورهستند که سال هاست فوتبال فارس حال روز خوشی ندارد و این امیدواری وجود دارد تا با رای اعضای مجمع، شخصی که بتواند کشتی فوتبال فارس را به ساحل آرامش برساند سکاندار این رشته پرطرفدار شود.

قربانی کردن گوسفند، چیه این فوتبال
پست ریاست هیات فوتبال اینقدرمهم است که برخی افراد حتی پیش ازاینکه صلاحیت کاندید ای مورد نظرشان تایید شود برای تبلیغ اقدام به قربانی کردن گوسفند کردند و این پرسش از سوی کارشناسان مطرح می شود که این فوتبال چیست که اینقدر برای رسیدن به پست ریاست آن برخی افراد سر و دست می شکنند؟

اسامی کاندیدا هنوز به هیات فوتبال ارسال نشده
رئیس هیات فوتبال فارس هم با بیان اینکه اسامی کاندیدای تایید شده هنوز به دست هیات نرسیده است، روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ براساس روال قانونی پس از تایید اسامی کاندیداها از سوی اداره کل ورزش و جوانان فارس باید کتبا دراختیارکمیته سه نفره هیات قرارگیرد تا برای تعیین زمان مجمع به فدراسیون فوتبال اعلام شود.
غلامعلی هنرپیشه اعلام کرد: اعضای مجمع حدود ۵۳ نفر هستند که اساسنامه فوتبال آنها را تعیین کرده است که چه کسانی حق رای دارند. ‌

حلال بودی
وی اضافه کرد: طی هشت سالی که ریاست هیات را برعهده گرفتم همه سعی و تلاش ما این بود که بتوانیم به فوتبال فارس خدمت کنیم وبرای شخصی هم که ریاست جدید هیات برعهده می گیرد آرزوی موفقیت داریم و از همه اهالی فوتبال حلال بودی می طلبم.

صلاحیت پنج کاندیدا تایید شد
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم به خبرنگارایرنا گفت: اسامی پنج کاندیدا پس از تایید صلاحیت توسط مراجع مختلف تعیین شدند و برای تعیین زمان مجمع انتخاباتی برای فدراسیون ارسال خواهد شد.
حیدر صفر پور ادامه داد:‌ در مورد فوتبال فارس در نشست خبری پیش رو به مسایل بیشتری خواهیم پرداخت.

به گزارش ایرنا پس از تایید کاندیدا آنها می توانند تبلیغات خود را برای کسب رای مجمع آغاز کنند هر چند برخی افراد نیز لابی برای کسب رای از اعضای مجمع زودتر شروع کرده بودند.
غلامعلی هنرپیشه طی ۲ دوره هشت سال ریاست هیات فوتبال استان فارس را بر عهده داشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.