رایگان شدن قبوض مصرفی مددجویان کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: تمامی قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد فارس بر اساس الگوی مصرف رایگان می‌شود.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد بذرافشان یکی از اقدامات خوب و ارزنده دولت محترم سیزدهم را توجه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی دانست و گفت: در همین راستا مقرر شده است مددجویان عزیزی که الگوی مصرف را رعایت کنند از معافیت پرداخت بهای قبوض مصرفی خود بهره مند شوند.

او در ادامه افزود: تاکنون تعداد ۴۰۱۱۸ اشتراک برق، ۳۰۰۶۴ اشتراک آب و ۳۰۹۰۰ اشتراک گاز مددجویان به صورت خوداظهاری در سامانه ثبت شده است که پس از تأیید توسط مددکار به صورت محرمانه و در ۲ نوبت به ادارات برق، آب و گاز ارسال می‌شود.

مدیر کل امداد فارس خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود با این اقدام علاوه بر کمک به مصرف بهینه این منابع، خانواده‌های تحت حمایت نیز با رعایت الگوی مصرف از پرداخت معاف شوند.

بذرافشان اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد برای بهره مندی از این طرح، شماره اشتراک کنتور خود را در سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir و از طریق درگاه ثبت انشعابات ثبت می‌کنند.

شایان ذکر است مددجویانی شامل این طرح می‌شوند که الگوی مصرف را بر اساس داده‌های ادارات مربوطه، رعایت کنند. در حال حاضر ۱۵۸ هزار و ۵۴۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.