راه اندازی صفحه «هفته ملی سلامت» با هدف تحقق اهداف «سلامت برای همه با پزشکی خانواده»

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از راه اندازی صفحه «هفته ملی سلامت» در سایت دانشگاه، با هدف تحقق اهداف این رویداد ملی با شعار «سلامت برای همه با پزشکی خانواده» خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس، مهندس «ابوذر پاریزی» با اعلام اینکه هفته ملی سلامت از نهم اردیبهشت با شعار «سلامت برای همه با پزشکی خانواده» در سراسر کشور آغاز شده و تا پانزدهم اردیبهشت نیز ادامه دارد: با توجه به اهمیت آگاهی بخشی این رویداد ملی در سطح جامعه و انعکاس اهداف آن در اقشار مختلف، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صفحه ای مجازی با عنوان «هفته ملی سلامت ۱۴۰۲» راه اندازی کرده است.

او محتوای پیش بینی شده برای این صفحه مجازی را شامل اطلاع رسانی روزشمار هفته، برنامه های مجموعه سلامت استان به این مناسبت و توجه به ابعاد مختلف شعار امسال از ابعاد گوناگون آن عنوان کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مخاطبان همچنین می توانند با ورود به این صفحه مجازی که در قالب رسانه های نوین تهیه شده است، از محتوای آموزش سلامت در حوزه های مختلف نظیر بیماری های غیرواگیر به عنوان یکی از معضلات کنونی سلامت جامعه، استفاده کنند.

مردم استان فارس و دیگر مخاطبان برای مشاهده این صفحه مجازی می توانند به نشانی اینترنتی https://sums.ac.ir/page-healthweek۱۴۰۲/fa/۵۱۹ مراجعه کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.