دولت بی برنامگی خود را در عزل وزیر صمت خلاصه نکند

منتخب مردم شیراز در واکنش به عزل ناگهانی وزیر صمت از جانب رئیس جمهور گفت: این شیوه جابجایی ها به اعتماد مردم خدشه وارد می کند.

به گزارش ایران ریپورتس98، ابراهیم عزیزی با انتقاد از نحوه عزل ناگهانی رضا رحمانی وزیر صمت که دوشنبه شب گذشته از سوی رئیس جمهور صورت گرفت، اظهار داشت: انتظار می رفت که آستانه صبر و تحمل رئیس قوه مجریه بیشتر از این ها باشد.

او همچنین گفت: تخریب افراد با این شیوه جابجایی، هیچ کمکی به اعتماد مردم نخواهد کرد و در عوض موجی از نگرانی را در جامعه ایجاد می کند که انتظار می رود رئیس جمهور در این نوع نگاه خود به عزل و نصب ها، دقت بیشتری کند .

منتخب شیراز و زرقان در مجلس یازدهم با اشاره به بی ثباتی، بی نظمی و پاسخگو نبودن دولت در شرایط گوناگون نیز گفت : با چنین تصمیماتی این گونه برداشت می شود که دولت قادر به رفع مشکلات مردم در بحران ها نیست .

عزیزی افزود: دولت با چنین عزل و نصبی، می خواهد بی برنامگی خود را در وزارت صمت خلاصه کند در صورتی که تا به حال برنامه مدونی برای اقتصاد و تامین معیشت مردم نداشته است .

او  عزل ناگهانی وزیر صمت را یک اقدام بی منطق عنوان کرد و اظهار داشت:  تیم اقتصادی دولت ناتوان است و به نظر می رسد به همین دلیل رو به مسائل حاشیه ای آورده است.

عزیزی در پایان نیز گریزی به مجلس یازدهم زد و خطاب به رئیس جمهور گفت:  اگر منظور رئیس جمهور از این گونه اقدامات، دیکته کردن شرایط خاصی به نمایندگان مجلس یازدهم است، باید بگویم که این مجلس به تکالیف خود آشنا بوده و رسالت محور است لذا بیشتر از آنکه مخلوق شرایط باشد، خالق شرایط خواهد بود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.