دوره توانمندسازی فعالان دانشجویی فارس عنوان حامیم

سومین جلسه هم اندیشی طرح کشوری “حا میم” با حضور مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس برگزار و مقرر شد این طرح کشوری از سوم شهریور ماه در استان بین دانشجویان استان برگزار شود.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس گفت: طرح «حا میم» ویژه فعالان فرهنگی دانشجویی فارس طی روز‌های ۳ تا ۹ شهریور ماه جاری در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود این مهم با هماهنگی بیشتر تمام مسئولان دانشگاه‌های فارس اجرایی شود.

حجت‌الاسلام مرتضی کوهی با تاکید بر اینکه در این طرح بنا داریم تا دانشجویان فعال فرهنگی را به عنوان حلقه‌های میانی و جریان ساز انقلابی تقویت کنیم گفت: با برگزاری طرح حا میم از دانشجویان فعال انتظار می‌رود بتوانند در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، دینی در بین دانشجویان فعالیت‌های اثرگذار داشته باشند.

به عقیده این استاد دانشگاه چنانچه در دانشگاهی نیرو‌های انقلابی از فعالیت‌های جهادی خود آگاهی لازم را داشته باشند میتوانند بسیاری از جریان‌های دشمن را خنثی کند.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جریان ساز بودن دانشجویان انقلابی، اضافه کرد: این طرح نیز در این راستا برنامه ریزی شده و در آن چند کمیته همچون کمیته محتوا، آموزش، رسانه، اجرایی و پشتیبانی برای تقسیم کار پیش بینی شده تا این رویداد مهم فرهنگی برای دانشجویان اثر گذار باشد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس یادآور شد: این رویداد مهم فرهنگی در تابستان امسال با همکاری تمام رؤسای دانشگاه‌های فارس اجرا خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.