درپی انتشار کلیپی؛ مدیر لونا پارک عزل شد

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس در پی رعایت نکردن مقررات و شئونات اسلامی در شهربازی لونا پیامی صادر و اعلام کرد: مدیر لونا پارک عزل شد.

سید علی سید نصیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس در پی رعایت نکردن مقررات و شئونات اسلامی در شهربازی لونا پیامی صادر کرد.

او در پی عمل ناشایست مجموعه لونا پارک، این اقدام را محکوم کرد و گفت: نمی‌گذاریم خدشه‌ای بر نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

 مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس اظهار کرد: هنوز خون پاک شهدای نورآباد خشک نشده است، جای بسی تاسف است، که چگونه افرادی می‌توانند اینگونه نسبت به آن همه تقدس و معنویت بی تفاوت و بی بهره باشند.

او ادامه داد: شرم باد بر آنانکه از جان باختن سربازان عزیز و پاک این کشور شاد می‌شوند و این اتفاق تلخ را مجالی برای عقده گشایی خود می‌دانند.

نصیری تصریح کرد: بدانید که شهدا آنچنان بر دل‌ها حکومت می‌کنند که هیچ کسی نتواند خدشه‌ای بر آن وارد کند، اما افسوس به حال کسانی که اینگونه خود را در چشم حق طلبان خوار و ذلیل می‌کنند.

رهبر عظیم الشان انقلاب می‌فرمایند: من این سرزمین را یک سرزمین مقدس می‌دانم. اینجا نقطه‌ای است که ملائکه الهی که شاهد فداکاری مخلصانه این شهدای عزیز بودند، به اینجا تبرک می‌جویند. اینجا متعلق به هر کسی است که دلش برای اسلام و قرآن می‌تپد. اینجا متعلق به همه ملت ایران است. همین جمله کافی است که بدانید غیرت و غیرتمندی همچنان پابرجاست و ما در برابر خط قرمز‌های ایران و اسلام خواهیم ایستاد.

 سید علی سید نصیری همچنین گفت: نمی‌گذاریم آرمان‌های دفاع مقدس جولانگاه افراد بی بصیرت شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در ادامه مطالب خود عنوان کرد: اینجانب نیز خود را مکلف می‌دانم از اینگونه حرکات که متاسفانه مسبوق به سابقه نیز هست اعلام انزجار نمایم و با توجه به رعایت نکردن مقررات و شئونات اسلامی در شهربازی لونا پارک بدین وسیله مدیر لونا پارک که به عنوان نماینده سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در مجموعه مستقر بوده عزل شده و همچنین پیگیر عزل مدیر داخلی سرمایه گذار خواهم بود و مراحل و پیگرد قانونی اعمال خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.