حمایت فرهنگیان ولایتمدار از مواضع اخیر رهبر فرزانه انقلاب

بیش از ۳۵۰۰ نفر فرهنگیان ولایت مدار از بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان فارس مبنی بر حمایت از مواضع اخیر رهبر فرزانه انقلاب حمایت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

با یاری خداوند متعال و در پی لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی *بر عدم اعتماد به دشمن* و *توجه به توان داخلی* دبیرخانه جامعه اسلامی فرهنگیان فارس بر آن شد تا بیانیه ای با عنوان حمایت از فرمایشات داهیانه معظم له صادر و جهت امضا الکترونیک در فضای مجازی منتشر نماید.بر این اساس بیانیه مذکور تنظیم و در گروه های مجازی فرهنگیان ولایت مدار منتشر گردید.

جای بسی شکرگذاری به درگاه ایزد منان دارد که *بالغ بر۳۵۰۰نفر* از فرهنگیان عزیز با ارسال مشخصات و عضویت در گروههای مربوط به تایید سخنان ایشان مبادرت ورزیده و حمایت همیشگی خویش را از نایب المهدی(عج) حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) *مبنی بر تلاش دولت برای استفاده از توان داخل در راستای حفظ منزلت ایران اسلامی و کاهش مشکلات اقتصادی و‌ درایت مجلس انقلابی در تصویب قوانین مدبرانه در این راستا پرداختند.*

در پایان ضمن تشکر مجدد از حمایت های بی دریغ و همیشه  اعضا این تشکل ولایت مدار فرهنگی بار دیگر توجه عزیزان و آحاد جامعه اسلامی را به سخنان امروز رهبری معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران مراسم سالگرد شهادت شهیدسلیمانی و خانواده مکرم ایشان جلب می نماییم.باشد که دولت مردان محترم و وکلای مجلس انقلابی ،نصایح و رهنمودهای امروز معظم له را چراغ راه خویش قرار دهند.

ایشان نکات مهم خویش را در قالب  ۴ محور اساسی مطرح نمودند.

1. در همه‌ی عرصه‌ها قوی شوید.

2.به دشمن اعتماد نکنید.

3.اتحاد ملی را حفظ کنید.

4.رفع تحریم به دست دشمن است، اما خنثی کردن تحریم، به دست خودمان است. خنثی کردن تحریم، مقدم بر رفع تحریم است. به دنبال خنثی کردن تحریم باشید.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.