جدیدترین گزینه استانداری فارس+ سوابق و عکس

جدیدترین نامی که برای تصدی پست استانداری فارس مطرح شده، بهروز مرادی است.

بهروز مرادی، گزینه استانداری فارس

به گزارش ایران ریپورتس، از اولین روزهای پس از انتخاب آیت الله رئیسی بعنوان رئیس جمهور منتخب، پیش بینی ها و گمانه زنی های مختلفی پیرامون استاندار جدید فارس صورت گرفته و نام های مختلفی مطرح شده است.

افرادی نظیر محمدهادی ایمانیه، محسن اردکانی، شاهین محمد صادقی، ضرغام صادقی و سید ابوالحسن حقایقی نام‌هایی است که طی چند وقت اخیر بیشتر به گوش رسیده است.

رونمایی از جدیدترین گزینه احتمالی استانداری فارس

بهروز مرادی، گزینه استانداری فارس

اما در جدیدترین گزینه رونمایی شده، نام بهروز مرادی دیده می شود.

بهروز مرادی متولد کرمانشاه است. مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و دکترای مدیریت دولتی را در کارنامه تحصیلی خود دارد. در طول 8 سال جنگ تحمیلی به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی مقاومت بسیج کشور مشغول به فعالیت بوده است. فرمانده تیپ نبی اکرم(ص) کرمانشاه، فرمانده لشکر 19 فجر و معاون آموزش دانشکده سپاه، رئیس هیات مدیره بنیاد فرهنگی روایت فتح و نایب رئیس هیات مدیره تعاون بسیج کشور را نیز در کارنامه خود دارد. تا اینکه مرادی در سال 84 به استانداری همدان آمد و تا 18 بهمن‌ماه 88 استاندار همدان بود.

بهروز مرادی بعد از رفتن از استانداری همدان به معاونت هدفمندی یارانه‌ها در وزارت‌خانه رفاه و تامین اجتماعی سابق رفت؛ سپس رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها‌ شد و در سال‌های پایانی دوره دولت دهم به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور انتخاب شد.

حال باید منتظر ماند و دید وزیر کشور که خود به ضرورتها و خلل و فرج خاستگاه خویش آگاهی دارد، چه کسی را برای این جایگاه خطیر انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.