تهيه سند توسعه ۳۷ شهرستان فارس تا پايان سال ۱۴۰۲

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان فارس از تهيه سند توسعه ۳۷ شهرستان اين  استان تا پايان سال ۱۴۰۲خبر داد.

«احمدعلي افكاري» اين مطلب را در سيزدهمين جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان در سال ۱۴۰۱ بيان كرد و گفت: تهيه سند توسعه ۳۷ شهرستان استان با مد نظر قرار دادن سند آمايش كشور و استان به عنوان اسناد بالادستي انجام مي‌شود و پس از تهيه به تصويب شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان فارس خواهد رسيد.
افكاري افزود: در تهيه اين اسناد تلاش مي‌شود از نظرات مفيد و سازنده صاحب‌نظران بخش‌هاي مختلف شهرستان شامل بخش خصوصي، دانشگاه‌ها، دستگاه‌هاي دولتي و … استفاده مي‌شود.
وي در ادامه از برگزاري كميته‌هاي برنامه‌ريزي در ۳۷ شهرستان استان فارس به منظور تبيين روش انجام مطالعه و چگونگي مشاركت صاحب‌نظران در تدوين سند توسعه شهرستان‌هاي استان با هدف افزايش آگاهي فرمانداران و اعضاي كميته‌هاي برنامه‌ريزي شهرستان‌ها از اين مطالعه و دريافت نقطه نظرات آنها خبر داد.
دبير شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان فارس سپس گفت: در صورتي كه اسناد توسعه شهرستان‌ها مورد اجماع صاحب‌نظران شهرستان بوده و مبنايي باشد، براي تصميم‌هايي كه منجر به توسعه شهرستان شود، در آينده رقم خواهد گرفت.
افكاري در ادامه اظهار اميدواري كرد: دستگاه‌هاي اجرايي نيز همكاري و مساعدت لازم را در ارائه آمار و اطلاعات براي تهيه سند توسعه شهرستان‌ها داشته باشند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.