تامین سند مالکیت برای واحد های مسکونی بختگان مشکلات مردم را حل کرد

امام جمعه شهرستان بختگان با تقدیر از مسوولان بنیاد مسکن این شهرستان با اشااره به تامین سند مالکیت برای واحد های مسکونی و املاک در این شهرستان اظهار کرد : تامین سند مالکیت تا 90 درصد از مشکلات حقوقی املاک و معاملات مسکن را رفع کرده است.

به گزارش ایران ریپورتس، حجت الاسلام عبداله طیبی با تقدیر از مسوولانی که در تامین سند مالکی واحد های مسکونی و املاک شهری و روستایی نقش داشتند افزود: تامین سند مالکیت موجب قانونمند شدن معاملات وکاهش اختلافات ملکی است ، اختلافات ملکی به تشکیل پرونده های قضایی منجر می شود ، روستاییان و شهروندان با تامین اسناد مالکیت بیشتر احساس رضایت دارند ، افزایش رضایتمندی مردم در راستای آرمان های نظام است .
رضاییان مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان نیز با تقدیر از همراهی و مساعدت فرماندار وامام جمعه این شهرستان ، صدور اسناد مالکیت را دستاورد همراهی و هم افزایی ثبت اسناد و املاک این شهرستان و بنیاد مسکن دانست و ادامه داد : از همه ظرفیت های قانونی در این زمینه بهره گیری می شود.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان ادامه داد : طی دستور رییس قوه قضاییه در ماه گذشته و سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به استان فارس ، در یک کار جهادی و هماهنگ با تعامل و هم افزایی بنیاد مسکن استان و اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس بیش از 90 درصد از اسناد مالکیت واحد های مسکونی شهری شهرستان بختگان آماده شد و به متقاضیان اعطا گردید.
رضاییان ادامه داد : طی مراسمی که با حضور حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس ، سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ، کیانی مدیرکل ثبت اسناد استان و برخی مسوولان در شهرستان بختگان ترتیب یافت اسناد مالکیت واحد های مسکونی به متقاضیان اعطا گردید.
وی تاکید کرد، جلوگیری از نزاع و اختلافات ملکی، ارتقای توسعه پایدار و پشتیبانی از مدیریت محیط‌زیست، خودکفایی در امر تولید محصولات کشاورزی، برقراری نظام مالیاتی برای معاملات و اسناد مالکیت، محرومیت‌زدایی روستایی از دیگر نتایج اجرای طرح صدور اسناد مالکیت خواهد بود.
انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.