بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر گفت: در آستانه میلاد کریم آل طه و در راستای پویش خانه دوست کجاست بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان کازرون توزیع شد.

به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تبریک عید نوروز اظهار داشت: در راستای برنامه های ماه مبارک رمضان و عید نوروز به کمک خیرین در شهرستان کازرون بیش از 2000بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم شد.

وی ادامه داد: برنامه پویش خانه دوست کجاست از طرف بسیج سازندگی سپاه، در شهرستانی کازرون با برنامه ریزی حوزههای مقاومت در شهر کازرون، بخش های خشت و کناتخته و جره و بالاده همزمان با ماه مبارک و عید نوروز صورت گرفت و الحمدالله با مشارکت خوب خیرین بسته های معیشتی به خانوادههای کم برخوردار اهداء شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: بسته های معیشتی شامل برنج، حبوبات، قند و شکر، رب و گوجه، ماکارونی و بسته شرینی بوده که با توجه به حمایت خیرین در شهر و بخش های مربوط شهرستان کازرون ارزش بسته ها متفاوت بوده است.

وی افزود: در همین راستا گروههای جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با برگزاری افطاری ساده در 200مسجد شهرستان از مردم پذیرایی به عمل می آورند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به اهمیت کمک به فقرا در ماه مبارک رمضان به حدیثی از رسول خدا(ص) گفت: در این باره به مسلمین تاکید می نماید به فقرا و مساكين در ماه مبارک رمضان صدقه بدهید و اين تصدق نيز بايد با احترام و قصد قربت باشد نه با تحقير يا ترحّم. از عموم خیرین شهرستان کازرون جهت شرکت در برنامه کمک به نیازمندان با مدیریت بسیج سازندگی سپاه کازرون دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.