۶۵ گروه جهادی در شهرستان ارسنجان فعالیت دارند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: طبق آمار ثبت شده در سامانه اطلس جهادی ۵ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی شده است که ۶۵ گروه از این تعداد در شهرستان ارسنجان فعالیت دارند.

به گزارش ایران ریپورتس، علی اکبر طحال مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در نشست هم افزایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارسنجان با سازمان بسیج سازندگی گفت: طبق آمار ثبت شده در سامانه اطلس جهادی ۵ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی شده است که ۶۵ گروه از این تعداد در شهرستان ارسنجان فعالیت دارند.

وی با اشاره به ظرفیت گروه‌ های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم، اظهار داشت: از مجموع پروژه‌ ای آبرسانی استان فارس ۱۳ پروژه آب آشامیدنی مربوط به این شهرستان است که انشاءالله در سال جاری به همت دستگاه‌های اجرایی و گروه‌ های جهادی اجرایی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس ادامه داد: تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستانی و برگزاری جلسات سهم بسزایی در رفع محرومیت منطقه دارد و سازمان بسیج سازندگی در کلیه عرصه‌های مسکن، آب کشاورزی، راه روستایی، آبخوان‌داری، آب آشامیدنی، وام‌های قرض‌الحسنه و راه‌اندازی کارگاه‌ های خرد خانگی آماده همکاری با این شهرستان است.

 کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن اشاره به توان تخصصی و ظرفیت بی‌بدیل گروه های جهادی در عرصه‌های مختلف، افزود: دهیاران، کمیته امداد، آبفا، راه و شهرسازی و سایر ادارات شهرستان به خوبی می‌توانند از ظرفیت بسیج سازندگی در اجرای بسیاری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی استفاده کنند.

پس از این جلسه مسئول بسیج سازندگی با حضور در مناطق روستایی شرق آباد، چهارقلات و کنار آباد شهرستان ارسنجان از نزدیک از آخرین وضعیت راه‌های روستایی و عملکرد گروه‌ های جهادی بازدید کردند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.