به دستور میرحسین موسوی؛ خیریه در یزد، غارت ساختمان در شیراز

محمدرضا هاجری از بذل و بخشش های میرحسین موسوی در شیراز پرده برداشت.

به گزارش ایران ریپورتس، محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و فعال سیاسی اجتماعی در اینستاگرام خود نوشت:

«دامادمان در بلوار گلستان شیراز می خواست بخشی از یک ساختمان تجاری – مسکونی قبل از انقلاب ‏مصادره شده را خریداری کند، اسناد را بررسی کردیم، مهندس موسوی نخست وزیر وقت و متولی بنیاد ‏مستضعفان، ساختمان مصادره ای را به خیریه سید محمد خاتمی، محمد علی مصدق و… داده بود. باور ‏نمی کردم. از طریق دفتر امام جمعه وقت شیراز، شماره تلفن دفتر امام جمعه یزد را پیدا نموده، تماس ‏گرفته، موضوع را سوال کردیم، متأسفانه حقیقت داشت!

برچه مبنایی ملک و ساختمان بزرگی را که ‏مصادره شده، به خیریه ای در یزد و به نام سید محمد خاتمی تهران نشین داده اند. شما تحلیل کنید.؟!

مانند شرکت جوراب استارلایت قبل از انقلاب که مصادره شده و به نام جوراب آسیا مشهور شد که باز هم ‏مهندس میر حسین موسوی به بنیاد الهادی و شخص هادی غفاری نماینده تهران در مجلس داد. دومی را ‏محسن رفیق دوست از چنگال هادی غفاری در آورد و به بنیاد برگرداند، اما ملک اول را خاتمی و ‏دوستان خوردند و یه آب هم روش. اینک دم از مردم داری و مردم باوری می زنند. هنوز ساختمان در ‏بلوار گلستان شیراز پابرجاست.

هرکس خواست می تواند ببیند. همین جماعت بخور بخور، عدالت ‏اجتماعی را توزیع عادلانه فقر تعبیر می کنند، اما خودشان اموال بنیاد مستضعفان را می برند و می ‏فروشند و می خورند.

شاید نامش را تبدیل به احسن می کنند!

ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند

بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیست»

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.