بازدید میدانی مهندس زارعی عضو شورای شهر و ناظر منطقه از پروژه های عمرانی منطقه شش

به منظور پیگیری و رصد روند اجرایی پروژه های عمرانی منطقه، مهندس زارعی از پروژه ها فعال در سطح منطقه بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.


به گزارش ایران ریپورتس، زارعی در حاشیه این بازدید که با حضور قادری شهردار منطقه شش و معاونین منطقه صورت گرفت، افزود: هدف از بازدیدهای میدانی پروژه های عمرانی مناطق تسریع در روند اجرا و رفع مشکلات احتمالی این پروژه ها است تا با بهره برداری در زمان مقرر امکان استفاده شهروندان فراهم گردد .


. وی خاطر نشان کرد: تلاش شورای شهر و شهرداری اجرای پروژه هایی است که با مطالبات مردم هم راستا باشد
زارعی در بازدید از پروژه پارک محله ای تازه احداث در شهرک جوادیه گفت: این پروژه 4 هزار متر مربع مساحت دارد و شامل امکاناتی نظیر فضای بازی کودکان ، سکوی نشیمن، مبلمان شهری، نورپردازی و روشنایی است و حدود 27درصد پیشرفت فیزیکی دارد .


قادری افزود: به منظور افزایش ایمنی تردد شهروندان، پل عابر پیاده در شهرک جوادیه و لاله به طول عرشه ۱۲۶ متر و ارتفاع ۶ متر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال احداث است .


شهردار منطقه شش در ادامه گفت: برای داشتن شهری که مردم به آن تعلق خاطر داشته باشند و احساس آرامش کنند، لازم است شهروندان دلسوزانه احساس مسئولیت کرده و در راستایی رفع مشکلات و نیازهای شهر با ارائه ایده های خلاق و قابل اجرا، در ساختن شهر نقش داشته باشند. قادری اعلام کرد: شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان عزیز شهر شیراز آمادگی کامل دارد .


قادری با اشاره به پروژه های در حال اجرا نیز گفت: زیرسازی، آسفالت کوچه ها و معابر، اجرای عملیات جداول گذاری، کانیوا و تک لبه ، ایمن سازی معابر، زیباسازی ،اجرای طرح های هندسی ترافیکی، لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی شهرک جوادیه و همچنین عملیات نصب پل هوایی عابر پیاده در کمربندی مجاور خیابان شهید حشمت اله دینکانی توسط شهرداری منطقه ۶ دردستور کار قرار دارد ، همچنین به جهت تسهیل در عبور و مرور و ایمن سازی محور کمربندی شیراز و در راستای اجرای تفاهم نامه بین شهرداری شیراز و اداره کل راهداری استان فارس ،طرح تراش و ترمیم و اجرای روکش آسفالت کمربندی توسط شهرداری شیراز در محدوده منطقه شش در حال اجرا است .

Leave a Reply

Your email address will not be published.