بهره‌برداری از ۱۱۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در فارس

استاندار فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، هزار و ۱۴۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با هزینه‌ای افزون بر ۲۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه جدید نیز در این ایام آغاز می‌شود.

فجر ۴۲| بهره‌برداری از ۱۱۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در فارس

به گزارش ایران ریپورتس، عنایت الله رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌های اصلی، فرعی، روستایی، عشایری، فضا‌های آموزشی، فرهنگی آموزش و پرورش، مراکز عالی ، امور برق، مسکن شهری، روستایی، ورزشی،  صنعتی، کشاورزی و سایر پروژه‌ها زیربنایی و خدماتی و رفاهی از جمله‌ طرح‌هایی است که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می رسد. 

 وی بیان داشت: در طی دو سال گذشته، 3 هزار پروژه با اعتباری افزون بر 50 هزار میلیارد تومان شامل  اقتصادی، عمرانی و خدماتی در دهه مبارک فجر، به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار فارس اضافه کرد: آب‌رسانی به شهر فسا و استهبان از سد رودبال، سد هایقر، توسعه شبکه پهنه باند و تلفن همراه، اجرای شبکه آبیاری نوین، مجتمع صنایع فلزی ماهان فلز، گازرسانی به داراب به طول 261 کیلومتر، طرح فاضلاب صدرا به طول 67 کیلومتر از محل اعتبارات جاری،  گاز رسانی قطرویه و نی ریز نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرا است.

رحیمی اظهار داشت: کاهش زمان ثبت شرکت از 72 روز به 72 ساعت در اتاق بازرگانی، از دیگر فعالیت‌های  زیر ساختی  استانداری  فارس بوده است.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر مبنای اهدافی که برخواسته  از مطالبات مردمی از درون تاریخ کهن و انقلاب مشروطه و نیز اعمال حاکمیت قانون و مقابله با استبداد در قالب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود: آزادی بیان، قلم و گفتار در چارچوب شرع و قانون، سیر تکاملی خود را در انقلاب اسلامی ایران پیموده است.

استاندار فارس با بیان اینکه در بند کسی نباشیم و کسی را در بند نکشیم، افزود: مردم سالاری دینی را حاکم بر سرنوشت کشور و  مبنای فعالیت خود قرار داده و آن را نهادینه کرده ایم .

رحیمی در مورد انتخابات و شورا‌های اسلامی شهر و روستا  بیان داشت:  انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات با تکیه بر جمهوری اسلامی بر مبنای رأی و نظر مردم و نیز مشارکت حد اکثری در راستای رفاه ، آزادی  و آرمان‌های نظام اسلامی همچنین تحقق مطالبات مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی برگزار می شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.