برق و گاز سه نفر را در مرودشت بکام مرگ کشاند

معاون اجتماعي پليس فارس گفت: در شهرستان مرودشت 2 نفر حين حفاري چاه در حياط منزل، به علت خفگي ناشي از استنشاق گاز به كام مرگ فرو رفتند. فرمانده انتظامي مرودشت نیز از فوت پسر بچه 10 ساله بر اثر برق گرفتگي در يكي از محله‌هاي اين شهرستان خبر داد.

مرگ 2 نفر بر اثر گازگرفتگي در مرودشت

سرهنگ “كاووس محمدي” بيان كرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر گاز گرفتگی منجر به فوت در يكي از محله‌هاي مرودشت، بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: ماموران در بررسي هاي اوليه مطلع شدند 2 نفر به هويت معلوم در حين حفر چاه بوده اند  كه بر اثر گاز و كمبود اكسيژن، درون چاه  فوت شده‌اند.

سرهنگ “محمدي” با بيان اينكه اجساد متوفيان براي بررسي بيشتر تحويل پزشك قانوني شد، توصيه كرد كه شهروندان در اين خصوص بايد از دستگاه‌هاي تهويه صنعتي كه امكان گردش هوا در اعماق چاه را فراهم مي‌كند استفاده كنند تا از بروز چنين حوادثي جلوگيري شود.

پسر بچه 10 ساله قرباني برق گرفتگي شد

فرمانده انتظامي مرودشت از فوت پسر بچه 10 ساله بر اثر برق گرفتگي در يكي از محله‌هاي اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ “اسماعيل زراعتيان” گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر برق گرفتگي در يكي از محله‌هاي مرودشت و انتقال مصدوم به بيمارستان، بلافاصله ماموران انتظامي به محل اعزام شدند.

وي افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه پسر بچه 10 ساله در حالي كه در منزل مشغول بازي بوده است بنا به عللي نامعلوم دچار برق گرفتگي شده است.

سرهنگ “زراعتيان” با بيان اينكه فرد مصدوم پس از انتقال به بيمارستان فوت مي‌كند، عنوان داشت: والدين حتي‌الامكان از تنها گذاشتن فرزندان خود در منزل خودداري كنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشيم.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.