از لامرد تا شلمچه/ گفت وگو با حسن غلامی مدیر اجرایی موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد؛

دهمین سال خدمت رسانی به زوار حسینی توسط خادمین موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد در مرز شلمچه صورت گرفت.

به گزارش ایران ریپورتس، حسن غلامی مدیر اجرایی موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد در گفت وگو با خبرنگار ایران ریپورتس که در مرز شلمچه صورت گرفته از عشق و دلدادگی خادمین موکب به حضرت سیدالشهداء خبر داد و گفت: در این موکب قریب به ۳۵۰نفر خادم دارد که ۱۲۰ نفر(۶۰نفر برادر، ۷۰نفر خواهر) به صورت شبانه روزی به پذیرایی و خدمات رسانی از زوار و مردم می پردازند.

وی افزود: تمامی خادمین بچه های منطقه می باشند با خلوص نیت از لامرد به اینجا آمده و به زوار حسینی خدمت رسانی می کنند که به صورت دوره ای تعویض می شوند.

وی گفت: تمامی هزینه های موکب خودیاری و نذورات مردمی است و در این مدت هزینه ای بالغ ۸۰۰میلیون تومان توسط خودیاری و نذورات مردمی انجام شده است.

وی بیان کرد: این موکب از ‌۱۵محرم الی ۲۳ صفر به صورت شبانه روزی به زوار اباعبدالله الحسین(ع)خدمات رسانی می کند.


غلامی بیان کرد: کلیه خدمات صبحانه، نهار، شام و… در این موکب توسط خادمان به صورت شبانه روزی انجام می شود.

وی، با بیان این مطلب که عمود ۲۴۶ در مرز شلمچه، موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد است افزود: خدمات رسانی به زوار از ۵۰۰ نفر الی ۲۳۰۰نفر محل اسکان خدمات رسانی می شود.

او تصریح کرد: تمامی خادمین با عشق و ارادت به سیدالشهدا با تمامی وجود خدمت می کنند و نوکری به زوار امام حسین را یک افتخار می دانند.

گقتنی است؛ موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد هرساله از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی شامل برپایی نماز جماعت، ذکر مصائب اهلبیت، منبر، ایستگاه صلواتی و…. را که با استقبال خوب جوانان همراه است در بلوار غدیر شهر لامرد(محله کهوردان) برگزار می گردد.
💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.