با برد مقابل رایکا، قشقایی به رده دوم رسید

تیم شهدای قشقایی شیراز با شکست دادن رایکا بابل در مسابقات فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان، به رده دوم جدول  صعود کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، این بازی  از هفته هشتم این رقابت ها عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم قشقایی با یک گل میهمان خود را از پیش رو برداشت و سه امتیاز شیرین کسب کرد.

نیمه  نخست چنگی  به دل نزد  

در نیمه نخست هر۲ تیم بازی متعادلی ارایه کردند و نتوانستند فرصت هایی روی دروازه یکدیگر به وجود آورند و کلا در این نیمه ، بازی چنگی به دل نزد.

اما در نیمه دوم تیم قشقایی بازی بهتری را به نمایش گذاشت و یک گل زد و چند فرصت دیگر را ایجاد کردند و در مقابل تیم رایکا  نیز حرفی برای گفتن نداشت.

گل زیبا

دقیقه ۵۳ بازی سرانجام تیم میزبان مزد برتری خود را گرفت و با ضربه زیبای قیچی بر گردان افشین امیری دروازه تیم رایکا را  باز کرد تا خیال مهدی رجب زاده سرمربی تیم قشقایی راحت شود.

در ادامه مسابقه بازهم تیم قشقایی  تیم برتر میدان بود اما نتوانستند گل های خود را افزایش دهند، سرانجام این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم قشقایی پایان یافت تا این تیم با توجه به توقف تیم ملوان صدرنشین خو را این تیم نزدیک ترکند.

در پایان هفته هشتم تیم ملوان بندر انزلی با ۱۸ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار گرفت، تیم قشقایی شیراز با ۱۶ و تیم خیبر خرم آباد هم با ۱۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

    در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و دوم دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

بادران تهران ، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی  تبریز هم سه تیم انتهای جدول هستند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.