استاندار فارس در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری: پاسخگویی به مردم باید دلسوزانه باشد

استاندار فارس به موضوع پاسخگویی به ارباب رجوع و پیشخوان ادارات اشاره کرد و افزود: پاسخگویی به مردم باید به گونه ای جامع و دلسوزانه باشد که افراد به شکل ناراضی از استانداری خارج نشوند و بتوانیم در اسرع وقت به موارد اضطراری رسیدگی کنیم.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد هادی ایمانیه روز پنجشنبه در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه زمینه شکوفایی استعدادها باید فراهم شود گفت: یکی از اصول قانون اساسی ایجاد زمینه شکوفایی استعدادها است و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری باید در این زمینه برنامه ریزی و تلاش ویژه ای داشته باشد.

ایمانیه با بیان اینکه آموزش مداوم و سرمایه گذاری برای انسان سازی از اولویت های این معاونت است، اظهار داشت: آماده سازی افراد برای مدیریت اقدام بسیار مهمی است و باید تلاش کنیم کارکنان استانداری کارشناسان زبده ای در حوزه های مختلف بار بیایند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه بودجه و اعتبارات استانداری فارس باید توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع با جدیت پیگیری شود، افزود: کاستی هایی در سالهای گذشته وجود داشته است که باید برطرف شود.

وی ادامه داد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس باید برنامه چهار سال آینده استان را با همکاری سایر معاونت های استانداری و سایر مدیریت های استان به گونه ای تهیه کند که کاملا عملیاتی و قابل رصد باشد.

استاندار فارس با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیای امروز، اظهار داشت: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری باید توجه ویژه‌ای به موضوع فناوری اطلاعات داشته باشد و در صورت لزوم با راه اندازی شورای عالی فناوری اطلاعات با استفاده از همکاری اساتید دانشگاه به موضوع فناوری اطلاعات در همه دستگاه‌های استان وارد شوید.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه برگزاری کلاس های خلاقیت و نوآوری می تواند در رشد و بالندگی کارکنان استانداری فارس موثر باشد، افزود: توجه به ورزش، سلامت و امور رفاهی کارکنان استانداری مانند گردشگری و زیارت نیازمند تلاش مضاعف معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری است.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: باید برای استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان در سطح مدیریت های استان جدیت بیشتری بکار گرفته شود تا از توانمندی آنان بیش از گذشته بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه اقامه نماز از مهمترین وظایف مدیران در جمهوری اسلامی است و تامین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در این زمینه الزامی است، گفت: برای گسترش امر به معروف و نهی از منکر نیز وظیفه داریم بر اساس دستور قرآن کریم تلاش کنیم.

استاندار فارس بر رسیدگی و تلاش برای تامین امکانات مورد نیاز شهرستان های تازه تاسیس تاکید کرد و گفت: این شهرستان ها دارای کمبودهایی هستند که معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری باید برای رفع کاستی های این شهرستان ها تلاش کند.

در این جلسه از تلاش های عبدالرضا قاسمپور تقدیر و کریمی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب شد.

ایران به پشتوانه ایثار شهدا، در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

استاندار فارس همچنین گفت: اینکه امروز ایران حرف‌های زیادی برای جهان داشته باشد به دلیل ایثار شهدایی است که امروز برای گرامیداشت آنها جمع شده‌ایم.

دکتر ایمانیه در نشست  یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور که  به میزبانی شیراز و با حضور معاون اول قوه قضائیه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای حقوق‌دان عنوان کرد: اینکه امروز ایران حرف‌های زیادی نه تنها در خاور میانه و شرق مدیترانه بلکه در جهان داشته باشد به دلیل ایثار شهدایی است که امروز برای گرامیداشت آنها جمع شده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در جنوب کشور، به یاد شهدای حقوقدان مراسمی برگزار می‌شود، این اقدام را در خور تحسین دانست و ابراز امیدواری کرد همه ما بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم و با الگو گرفتن از آنها گام برداریم و مسیر را برای ما هموار تر کند.

در ادامه نیز متن پیامی که از سوی آیت الله رییسی برای این مراسم ارسال شده بود توسط استاندار فارس قرائت شد.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است: ” سلام بر سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و درود بیکران به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهدای حقوقدان که خالصانه در تبعیت از اوامر الهی و قدسی حضرت امام لبیک گفته و در جوار رحمت حق آرام گرفتند. سلام و درود خداوند بر خانواده‌های صبور و بردبار این شهدا.یاد شهیدان مایه طراوت دل‌ها و جان‌های مومنان است و بزرگداشت آنان موجب استحکام روزافزون پایه‌های استقلال و عزت کشور و ملت عزیز ایران می‌باشد.اینجانب ضمن سپاس از بانیان برگزاری اجلاسیه شهدای حقوق‌دان جنوب کشور در شهر مقدس شیراز از خداوند منان توفیق رهروی راه شهدا و پاسداری از خون آنان در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه و پدرانه امام خامنه‌ای را مسئلت دارم”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.