ایجاد 700 فرصت شغلی با اجرای تأسیسات فاضلاب شهر داراب

با حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاون امور عمرانی استانداری فارس از تصفیه خانه های آب شرب و فاضلاب شهر داراب در اولین روز هفته جاری بازدید به عمل آمد

 به گزارش ایران ریپورتس98، معاون امور  عمرانی در جریان این بازدید اظهار کرد : تصفیه خانه مدرن فاضلاب شهر داراب با ظرفیت بالغ بر ٢٠ هزار متر مکعب در شبانه روز اجرا  و هزینه های اجرای این تصفیه خانه از منابع بانک توسعه اسلامی تامین می شود . 
دکتر محمود رضایی هزینه اجرای این تصفیه خانه را ١٠٠ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : با اجرای این پروژه ، تمام فاضلاب شهر داراب بدون نیاز به ایستگاه پمپاژ وارد این تصفیه خانه خواهد شد 
وی تصریح کرد :  در شهر داراب ٢٢٨ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب وجود دارد که ١٣٥ کیلومتر از این شبکه از محل اعتبارات وام بانک توسعه اسلامی اجرا می شود.
وی خاطر نشان کرد: پساب تولیدی این تصفیه خانه ، سالیانه  حدود ٤ الی ٥ میلیون متر مکعب خواهد بود  که برای استفاده در بخش های صنعت ، کشاورزی و نیز آبیاری فضای سبز شهری مورد استفاده قرار می گیرد .
معاون عمرانی استانداری فارس یادآور شد : احداث تأسیسات فاضلاب شهر داراب ، ضمن ارتقای سطح بهداشت عمومی ، کمک به حفظ و پویایی محیط زیست و جلوگیری از تخریب زود هنگام تأسیسات زیر بنایی شهر، به ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی منجر می شود .

Leave a Reply

Your email address will not be published.