اولویت مدیران فارس اشتغال، معیشت و مسکن باشد

استاندار فارس گفت: اشتغال، معیشت و مسکن سه بخش مهم برای استان بوده و دستگاه های اجرایی مکلف هستند در این راستا حرکت کنند. 

به گزارش ایران ریپورتس، محمد هادی ایمانیه در دیدار نوروزی با مدیران استان در شیراز بیان کرد: کمبودها و برخی مشکلات موجود نباید مانع ارتقای خدمت رسانی مستمر و شایسته به مردم شود.

وی با بیان اینکه هیچ مانع و بن بستی برای مدیران و مسئولان وجود ندارد، ادامه داد: وجود بن بست در نظام هستی، خلاف خلقت خداوند است و مسائل مختلف از جمله کمبود نیروی انسانی، منابع مالی و بودجه و سایر موارد نباید در مسیر خدمت رسانی مستمر و شایسته به مردم خللی ایجاد کند.

استاندار فارس ضمن قدردانی بابت فعالیت‌های سال گذشته مدیران استان گفت: با توجه به اینکه گرفتاری‌های روزانه و اجرایی مدیران بسیار است، تدبیر حکم می‌کند که مدیران قسمتی از وقت و زمان خود را به تدبیر و تفکر و مشورت با انسان‌های خوش فکر اختصاص دهند چرا که در همه حوزه‌ها باید عقلانیت و تفکر حاکم شود.

ایمانیه با تاکید بر لزوم ترسیم اهداف مدنظر و زمانبندی مناسب برای رسیدن به آنها، بیان کرد: در صورت رسیدن به بن بست باید از راه‌های جایگزین استفاده کرد و با تفکر، هم فکری و مشورت در جهت حل موانع و عبور از بن بست‌ها گام برداشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.