انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین آموزش و پرورش فارس و نهادها و دستگاه های اجرایی استان/ تقدیر وزیر اموزش و پرورش از استاندار فارس

باحضور وزیر آموزش و پرورش در شیراز، تفاهم نامه همکاری مابین آموزش و پرورش فارس و سیزده نهاد و دستگاه اجرایی استان امضا شد.

 به گزارش ایران ریپورتس، یکصدو چهل و نهمین جلسه شورای اموزش استان فارس با حضوردکتر یوسف نوری؛ وزیر اموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به استان فارس تشکیل شد.

در این جلسه که جمعی از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل آموزش و پرورش فارس با تعادای از نهاد ها و دستگاه های اجرایی استان در حضور وزیر اموزش و پرورش امضا شد.

این تفاهم نامه ها مابین دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت، بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، تولیت استان مقدس احمدی و محمدی، حوزه هنری، کمیته امداد، موسسه قرانی بیت الاحزان، میراث فرهنگی و گردشگری، ثبت اسناد واملاک ، ورزش و جوانان، نهاد کتابخانه های عمومی،

امضا شد.

محمدخلیل عسکری؛ مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت:این تفاهم نامه ها به منظور استفاده از ظرفیت دستگاهها و نهاد های اجرایی در کمک به مجموعه تعلیم و تربیت استان و افزایش همکاری های بین بخشی تنظیم و انعقاد شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اهدای لوح تقدیر از حمایت و همکاری های دکتر ایمانیه؛ استاندار فارس از مجموعه آموزش و پرورش استان تقدیر کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.