انجام مشاوره های رایگان با سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت: در ایام کرونا و به جهت نیاز بیشتر مردم به انجام مشاوره در زمینه های گوناگون و پرهیز از حضور در تجمعات در این ایام، ساعت انجام مشاوره در سامانه تلفنی ۱۴۰ را از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به میزان ۴ ساعت افزایش داده و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب می باشد .

به گزارش ایران ریپورتس به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از فارس، مدت زمان پاسخگویی سامانه رایگان 1480 به آحاد مردم در جهت انجام مشاوره های گوناگون در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا با افزایش 4 ساعتی همراه بوده است .

محمد صادق کشفی نژاد، مدیر کل بهزیستی استان فارس با بیان این خبر اظهار داشت: کارشناسان سامانه مشاوره رایگان بهزیستی، 1480 به شکل تلفنی و بصورت زنده به مردم مشاوره می دهند .

وی ادامه داد: در ایام کرونا و به جهت نیاز بیشتر مردم به انجام مشاوره در زمینه های گوناگون و پرهیز از حضور در تجمعات در این ایام، ساعت انجام مشاوره در سامانه تلفنی 140 را از ساعت 8 صبح تا 8 شب به میزان 4 ساعت افزایش داده و از ساعت 8 صبح تا 12 شب می باشد .

 این مقام مسئول همچنین گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری حدود 13 هزار تماس به سامانه مشاور تلفنی 1480 گرفته شده که کارشناسان این سامانه با مدارک فوق لیسانس و دکترای روانشناسی به ارائه مشاوره های تخصصی به مردم پرداخته اند .

قابل ذکر است که به علت شیوع ویروس کرونا و پرهیز از حضور غیرضروری در خیابان ها و تجمعات، برخی از مردم دچار مشکلات روحی و گاهی روانی شده که سامانه مشاوره تلفنی 1480 با ارائه مشاوره های تخصصی می تواند کمک خوب و درعین حال رایگانی برای مردم باشد .

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.